جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسه جامعه روحانیت شیراز در نیروی انتظامی

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز وضعیت حجاب را نگران کننده دانست و گفت: عده ای تعمدا در خیابان حجاب را رعایت نمی کنند و می خواهند به شعور مردم و دین دهن کجی کنند که باید با آنان بر اساس دستور اسلام برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: امنیت پایدار در کشور ما وجود دارد.

وی اضافه کرد: تقدیر و تشکری که  مقام معظم رهبری برای نیروی انتظامی فرستادند به این معنا است که امنیت در کشور وجود دارد؛ رهبر معظم انقلاب با هیچ مجموعه و فردی تعارف ندارد، قطعا کار انجام شده که ایشان اینگونه پیام فرستادند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: نکاتی هم در جامعه وجود دارد که باید برطرف شود، همچنین در برخورد با مهاجرین باید به این نکات توجه کرد که باید با برخی از آنان که رعایت قوانین و مقررات را نمی کنند برخورد کرد اما برخی دیگر هم کاملا قوانین کشور میزبان را رعایت می کنند که باید کاملاً محترم شمرده شوند.

وی ضمن قدردانی از نیروی انتظامی گفت: از افتخارات نیروی انتظامی است که آمریکا آن را تحریم کرد، این نشان از آن دارد که آمریکا به نیروی انتظامی ما هیچ امیدی ندارد، این از افتخارات مجموعه انتظامی است، اما طبعا انتظاراتی هم از آنان داریم.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در خصوص وضعیت حجاب افزود: وضعیت حجاب نگران کننده است، عده ای تعمدا در خیابان حجاب را رعایت نمی کنند و می خواهند دهن کجی کنند که باید با آنان برخورد بر اساس دستور اسلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha