جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 924657
۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کرونا

حوزه/ ۵۲۱۲ بیمار حاد تنفسی تاکنون از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل مرخص شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران از تست مثبت ۵۳۳۳ نفر مبتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در منطقه کاشان خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی با بیان اینکه جمعا ۲۹ بیمار جدید حاد تنفسی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده اند، افزود: تاکنون ۸۰۸۵۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ بیمار جدید که ۱۸ نفر اهل کاشان، ۲ نفر اهل توابع کاشان، ۱ نفر اهل آران و بیدگل، با حداقل سن ۲۵ سال و حداکثر سن ۸۹ سال بودند در بیمارستان بهشتی کاشان و ۴ بیمار جدید حاد تنفسی همگی اهل آران و بیدگل‌ با حداقل سن ۴۳۵ سال و حداکثر سن ۷۸سال در بیمارستان سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری شده اند، بیان داشت: در مجموع فعلا ۲۹۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستانهای شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ۵۲۱۲ بیمار حاد تنفسی تاکنون مرخص شده اند، اظهار کرد: تاکنون۵۳۳۳ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده اند.

وی تعداد موارد جدید مثبت کرونا را ۴۳ نفر عنوان کرد و  افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷مورد فوتی خانم ۷۰، ۷۸ و ۷۴ سال و آقا  ۹۷، ۸۰، ۸۲ و ۵۹ سال رخ داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضا رضایی IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    0 0
    این خبر چه ربطی به خبرگزاری حوزه داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم را بیشعور ندانید لطفا