جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیریت حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خوزستان، با صدور بیانیه‌ای سخنان خباثت آلود رئیس‌جمهور فرانسه در رابطه با حمایت از توهین‌کنندگان به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن «سخنان خباثت آلود رئیس‌جمهور فرانسه در رابطه با حمایت از توهین‌کنندگان به ساحت قدسی پیامبر اعظم(ص)»، اعلام کرد: چه تأسف‌بار است بشری که خود را متمدن می‌داند در عصری که عصر علم و دانش است، به‌جای تضارب علمی و اندیشه‌ها به اهانت و سفاهت پرداخته و نامش را هم آزادی بیان گذاشته و گمان می‌کنند می‌توانند چراغی را که خدا برای هدایت بشر بر افروخته خاموش کنند.

بر اساس این گزارش، متن کامل بیانیه مدیریت حوزه علمیه خوزستان، بدین شرح است؛

بِسْمِ رَبِّ قاِصمِ الجَّبارینَ

سپاس خدایی را که در عصر انحطاط اخلاق، پیامبری را برای هدایت انسان‌ها فرستاد که اسوه اخلاق بود و خدایی که او را خلق و مبعوث داشت در وصف او فرمود «اِنَّکَ لَعَلَی‌ خُلُقٍ عَظیم» و مأموریت خودش را به « إِنی بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکارِمَ الْأَخْلَاقِ» یعنی رساندن بشر به قله‌های اخلاق توصیف نمود.

و چه تأسف‌بار است بشری که خود را متمدن می‌داند در عصری که عصر علم و دانش است، به‌جای تضارب علمی و اندیشه‌ها به اهانت و سفاهت پرداخته و نامش را هم آزادی بیان گذاشته و گمان می‌کنند می‌توانند چراغی را که خدا برای هدایت بشر بر افروخته خاموش کنند.

مدیریت، اساتید، طلاب و کارکنان حوزه‌های علمیه خوزستان ضمن سخیف دانستن حمایت رئیس‌جمهور نادان وبی شرم فرانسه از جریان جفاکار به ساحت پیامبر رحمت، آن را محکوم کرده و از امت بزرگ اسلام، بیداری هوشیاری اتحاد و همبستگی را برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن و علمای جهان اسلام را برای اعتلای شریعت محمد(ص) به همدلی و همگرایی دعوت می‌نماییم.
به امید تحقق همگرایی همه ادیان برای رسیدن به جهانی خداجو و توحید گرا...

مدیریت حوزه علمیه خوزستان | 1399/08/06
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha