شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتاب

حوزه/ رئیس اداره پژوهش پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی از انتشار کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در ۳۲۴ صفحه خبر داد.

به گزارشخبرگزاری ‌حوزه، عباسعلی عابدی در گفت و گویی اظهار داشت: کتاب «چکیده مقالات همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

وی گفت: این کتاب دربرگیرنده چکیده مقالات ارسال شده به نخستین همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن است که به کوشش حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق یوسفی مقدم و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محمدی  در قالب ۹ فصل در ۳۲۴ صفحه ارائه شده است.

رئیس اداره پژوهش پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه ۱۶۰ چکیده مقاله در این کتاب منتشر شده است، تصریح کرد: از نقاط قوت این چکیده مقالات می‌توان به تنوع عناوین در موضوعات و ابعاد مختلف مقاومت اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه کتاب «چکیده مقالات همایش ملی مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در تیراژ ۳۰۰ نسخه منتشر شده است، افزود: این کتاب در حاشیه همایشی منتشر می‌شود که هدفش نظریه پردازی و گفتمان سازی برای مقاومت است، لذا این کتاب و انتشار کتاب مجموعه مقالات همایش مقاومت اسلامی از نگاه قرآن در آینده نزدیک، زمینه مناسبی را برای تحقیقات و پژوهش‌های علمی  فراهم می‌سازد.

عابدی خاطرنشان کرد: همایش ملی «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن» در روزهای ۲۹ شهریورماه الی ۳ مهرماه ۱۳۹۹ به همت پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن و مرکز همکاری های علمی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha