جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفته بسیج

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوارهران آذربایجان غربی گفت: شهید تهرانی مقدم که نابودی اسرائیل خبیث آرزوی دیرینه اش بود، با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر کشور عزیزمان را در قدرت موشکی زبانزد عام و خاص کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، لیلا نظری امروز در مراسمی که به صورت مجازی در مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) ارومیه برگزار شد، با بیان این که شهدا، بسیج و بسیجی را با اخلاص، جهاد و معنویت به بشریت معرفی کردند، اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی که دنیا در عظمتش متحیر بود٬ به همه انسان ها آموخت که بسیج یعنی گوش به فرمانی ولی بودن و در مکتب امام علی علیه السلام باید عشق، عرفان، عقلانیت، سیاست و معنویت با هم جمع شوند تا فردی مانند سردار سلیمانی ها تربیت شود.

وی اضافه کرد:  شهید تهرانی مقدم که نابودی اسرائیل خبیث آرزوی دیرینه اش بود، با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر کشور عزیزمان را در قدرت موشکی زبانزد عام و خاص کرد و با همین تفکر بود که بیان می کرد، فقط انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی، تاکید کرد: امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه نامیدند و  این تشکیلات درختی است که ثمراتی چون احمدی روشن ها و حججی ها را به ثمر نشاند.

وی افزود: معنای تفکر بسیجی یعنی جهادگونه و آتش به اختیار در عرصه ها بودن و فرقی ندارد این عرصه جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، حضور در عرصه مبارزه با حمله بیولوژیک و مقابله با کرونا و یا در عرصه جنگ نرم که ایمان و معنویت جوانانمان را نشانه رفته است، باشد.

نظری با بیان این که هدف اصلی بسیج زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت امام زمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف و تمدن سازی نوین اسلامی است، گفت: بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفته و مبارزه علیه نژاد پرستی افراطی در اروپا و آمریکا مدیون تفکر بسیجی ملت ایران است.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha