پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمیان

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: بسیج در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی مایه سرافرازی و اقتدار کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولین سپاه شهر اقبالیه ضمن تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه(س) اسوه عفاف، بصیرت، حمایت و همراهی با ولایت است و این الگویی است برای همه بانوان تا درس ایثار و صبر را در سایه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آموخته و خود الگوی ایثار و شهادت باشند.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) تحت تربیت امام هفتم و امام هشتم شیعیان به مقام علمی و معرفتی ویژه ای دست یافتند که به پرسش های مراجعین آن زمان پاسخ می دادند.

امام جمعه شهر اقبالیه همچنین با تبریک هفته بسیج، افزود: خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت اینک اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز به لطف الهی و به همت بسیجیان جهان اسلام، جهان از نعمت قدرت بسیج متنعم و شاهد پایه ریزی جبهه ای عظیم به حمایت از اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام فاطمیان گفت: بسیج در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی مایه سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ما بوده است.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین یاد و خاطره همه شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس را گرامی داشت.

 انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha