جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به شهرستان ایذه

حوزه/  حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، پس از بارندگی‌های شدید در خوزستان، به شهرستان ایذه رفته و به‌منظور بررسی میدانی مشکلات مردم از روستاها و بخش‌های مختلف این شهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سفرهای میان شهری حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، به یکی از برنامه‌های روتین اما مهم نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تبدیل شده است.

وی تاکنون بیش از یک‌صد سفر میان شهری به اقصا نقاط خوزستان داشته و همواره پیگیر دغدغه‌ها و مشکلات مردم محروم خوزستان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، این بار و پس از بارندگی‌های شدید در خوزستان، به شهرستان ایذه رفته و از روستاها و بخش‌های مختلف این شهر بازدید کرد.

امام جمعه اهواز، ابتدا به روستای ده‌کیان بخش دهدز رفته و پای دغدغه‌های مردم این روستا نشست.

در این نشست مردم روستا به بیان مشکلات خود از جمله آب شرب و کشاورزی پرداختند و نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز قول پیگیری آن‌ها از مسئولان امر را دادند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، همچنین پس از آن در منطقه سادات حسینی دهدز حضور یافته و ضمن بازدید میدانی از بخش‌های مختلف این منطقه، میان‌ مردم حضور پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، آب شرب، کشاورزی و خدمات شهری از جمله درخواست‌های مردم این مناطق از حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد بود که نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در تماس تلفنی با معاون وزیر نیرو پیگیر رفع این مشکلات بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد از استمرار این پیگیری‌ها تا رفع کامل مشکلات و دغدغه‌های مردم تأکید و به ‌پایِ‌کار آمدن مسئولان کشوری و استانی اشاره کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز پیش از این نیز در جمع صمیمی اهالی روستای ده‌کیان از توابع بخش دهدز حضور پیدا کرد و پای صحبت‌های مردم این منطقه نشست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha