پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه‌ علمیه یزد در واکنش به اظهارات اخیر عیسی کلانتری با تاکید بر ضرورت اعتراض و پاسخ منطقی نسبت به اندیشه های انحرافی، گفت: برخی با اظهارات و مواضع نادرست و یا مغرضانه علاوه بر تضعیف ارزش های انقلابی و ملی، بهانه دست دشمن می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با توجه به اظهارات عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست کشور درباره شخصیت امام خمینی(ره)، بیان کرد:  این سبک اظهار نظر و ناآگاه بودن نسبت به موضوعات نشان می دهد آقای کلانتری ظاهرا تاریخ را هم نخوانده است.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد ادامه داد: این نوع اظهارات آن هم در چنین جایگاه و مسئولیتی مایه تأسف است و طرح موضوع ناکارآمد جلوه دادن نظام در برخی مسائل هم به خاطر همین باورهای نادرست و برداشت های غلط و بعضا خلاف عقل و منطق است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی افزود: برخی با اظهارات و مواضع نادرست و یا مغرضانه علاوه بر تضعیف ارزش های انقلابی و ملی، بهانه دست دشمن می دهند و  دریچه ای دیگر برای کینه توزی بدخواهان نظام می گشایند.

وی خاطرنشان کرد: دلسوزان نظام، خادمان حقیقی انقلاب، روحانیت و اقشار  مختلف مردم باید در این زمینه به شکلی هوشیارانه، جدی و منطقی علیه چنین افکار و اندیشه های خطرناکی واکنش نشان دهند. 

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: اینکه برخی با صحبت های بی اساس هیجانی و  یا مقطعی سعی بر جلب توجه افکار عمومی با آدرس های غلط و ساختگی دارند، هرگز به نتیجه نخواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یادآور شد: نگاه ها و اندیشه های انحرافی راه به جایی نخواهد برد، اما لازم است نسبت به این اظهارات و هتاکی ها نیز واکنشی عقلانی و صحیح از سوی گروه ها و افراد مختلف صورت گیرد.

وی در پایان هشدار داد: اگر در مقابل چنین نظرات منحرفی بی تفاوت باشیم هر فردی به خود اجازه می دهد با حرف و سخنی اشتباه ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب را با تعابیر غلط مطرح کند و در این شرایط روشنگری، اطلاع رسانی جامع و تکیه بر دانش و واکاوی صحیح موضوعات حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha