جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام بلادیان

حوزه/ حجت‌الاسلام بلادیان، فعالیت‌های مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) کیانشهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به بیان فعالیت‌های جهادی طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) پرداخت و اظهار داشت: در همان ابتدای شیوع کرونا بسیج طلاب مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، به سازمان‌دهی طلاب برای انجام فعالیت‌های جهادی پرداخت و در این مدت طلاب مدرسه فعالیت‌های جهادی گسترده‌ای از قبیل ضدعفونی کردن، تغسیل و تدفین اموات کرونایی، تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه در ۵ نوبت، توزیع ماسک، برگزاری جلسات قرآن و دعا در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، و رفتن به بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمان  انجام داده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای خوب مدرسه، پیگیری مشکلات مردم کیانشهر و ارجاع مشکلات به مسئولین مربوطه و پیگیری حل مشکلات است به‌عنوان‌مثال می‌توان به پیگیری مشکل تعاونی بسیجیان کیانشهر اشاره کرد.

حجت‌الاسلام بلادیان، از راه‌اندازی موسسه خیریه ابوطالب به کمک خیرین خبر داد و اذعان داشت: مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع)، جهت کمک به نیازمندان توانسته با کمک خیرین یک موسسه خیریه به نام ابوطالب راه‌اندازی کرده و افراد نیازمند را شناسایی کرده و درصدد حل مشکلات آن‌ها برآمده است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز، به مسئله آموزش طلاب اشاره کرد و گفت: کلیه دروس طلاب مدرسه به‌ غیر از طلاب پایه‌های اول و دوم به‌صورت غیرحضوری برگزار شده به این صورت که طلاب فایل صوتی استاد را استماع کرده و خلاصه‌ی مطالب را برای استاد ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: دروس طلاب پایه‌های اول و دوم به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد البته به دلیل مصوبه ستاد کرونا استان مبنی بر تعطیلی مدارس، دروس این طلاب نیز در حال حاضر به‌صورت مجازی برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام بلادیان، در پایان گفت: طلاب مدرسه درزمینهٔ تبلیغ و پاسخگویی به شبهات فعال بوده و در نظر داریم  به‌زودی برای آن‌ها مانند سال‌های گذشته دوره‌های تخصصی نقد وهابیت و یمانی را به‌صورت غیرحضوری یا حضوری، ولی در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha