جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بیانیه امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دفاع از رهبر عظیم الشان انقلاب

حوزه/ ماموستا مرادی گفت: رهبر معظم انقلاب خط قرمز ملت ما و امت اسلامی هست و خواهد بود، لذا این بار بازی بسیار خطرناکی را شروع کرده اند که سبب نابودی خودشان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ماموستا عبدالرحمن مرادی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، در بیانیه ای اقدامات وقیحانه و هدفمند دشمنان قسم خورده و دوستان فریب خورده به ساحت رهبر عظیم الشان انقلاب را بشدت محکوم نموده و همیشه با بیان وفاداری ، پشت سر رهبر خویش بوده و حافظ انقلاب و اسلام خواهند بود.   

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا محمد وآله اجمعین و بعد:

توهین به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یعنی توهین به انقلاب و امت اسلام

قال الله تعالی:

وَلَا تَکُونُواْ کَالَّتِی نَقَضَتْ غَزْلَهَا مِن بَعْدِ قُوَّةٍ أَنکَثاً تَتَّخِذُونَ أَیْمَنَکُمْ دَخَلَا بَیْنَکُمْ أَن تَکُونَ أُمَّةٌ هِیَ أَرْبَی‏ مِنْ أُمَّةٍ إِنَّمَا یَبْلُوکُمُ اللَّهُ بِهِ وَلَیُبَیِّنَنَّ لَکُمْ یَوْمَ الْقِیَمَةِ مَا کُنتُمْ فِیهِ تَخْتَلِفُونَ

و مانند آن زن نباشید که بافته‏ خویش را پس از محکم بافتن، رشته رشته می‏ کرد، (بدینگونه که شما) سوگندهای خود را دستاویز (فریب و خیانت) میان خودتان می ‏گیرید به خیال آنکه گروهی از گروه دیگری بیشتر است، (به خاطر تعداد یا منافع گروهی، ایمانی که با گروه ضعیف بسته‏ اید بشکنید) جز این نیست که خداوند شما را با آن سوگندها، آزمایش می‏ کند و حتماً آنچه را که در آن اختلاف می‏ کردید در قیامت برایتان روشن خواهد ساخت.

در پی اهانت و جسارت به ساحت محترم و معزز رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بیان می داریم :

کار این فرد هتاک، به زن بی خردی که در نیمی از روز پنبه و پشم را می بافت و در نیم دیگر بافته خود را وا می تابید شبیه است، زیرا:

۱_ پناه بردن به استکبار و نظام سلطه

۲_ دفاع از فتنه گران و آشوبگران که مصداق آیه« ...وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ...» است.

۳_  حمایت از طرح دشمنان اسلام و انقلاب، آب در آسیاب دشمن ریختن کاری غیر قابل جبران و بخشش است و نقص عهد اسلام تلقی می شود.

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز شاهد بسیاری از این خیانات و جنایات دشمنان قسم خورده و دوستان فریب خورده بوده است .

اما آنچه این بار دل هر انسان مؤمن و متعهدی را به درد آورد، این است که این بار  نوک پیکان را به طرف شخص اول انقلاب یعنی رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) گرفته اند.

و با عرض تأسف تیر این کمان زهراگین را به دست یک روحانی فریب خورده دادند !!.

رهبریت بی بدیل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عالم اسلامی  و عزت و اقتدار و صلابت انقلاب در سه دهه از زعامت ایشان بر کسی پوشیده نیست و لذا دشمنان با این ترفندهای کهنه قصد تخریب این شخصیت والا را دارند .

تاثیر بیانات رهبر در تغییر معادلات جهانی و اقتدار ایشان  سبب  ایجاد این نوع  ترفندها شده است اما خداوند می فرماید: قُل موتوا بِغَیظِکُم... و باید دانست کما اینکه خود سران فتنه و نظام سلطه بعدازشکست های پیاپی در عملیات های هدفدار برعلیه ملت ایران اذعان داشته اند آنچه نقشه و برنامه وآشوب وهزینه های گزاف، ما طرح می کنیم  با یک سخنرانی ایشان خنثی می شود !!.

باید بدانیم کار دشمن دلهره افکندن بوده و خواهد بود وکار ما جهاد و استقامت، لذا رهبر معظم انقلاب خط قرمز ملت ما و امت اسلامی هست وخواهد بود، لذا این بار بازی بسیار خطرناکی را شروع کرده اند که سبب نابودی خودشان خواهد شد .

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با وجود سوابق بسیار درخشان خویش قبل و بعداز انقلاب صلاحیت و استحقاق این را پیدا کردند که تنها گزینه مناسب جانشینی حضرت امام و رهبریت ملت ایران باشند، از آنجایی که امام راحل در مورد ایشان فرمودند «برادری آشنا به مسایل فقهی ،چون خورشید روشنی می بخشد من آقای خامنه ای را بزرگ کردم وایشان سرمایه انقلاب هستند و با بودن آقای خامنه ای شما خلاء رهبری ندارید» .

توهین به مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اصل توهین به امام راحل و مکتب انقلابی و اسلامی بوده و باعث زیر سؤال بردن زحمات مجاهدان، علما و خون پاک هزاران شهید گلگون کفن است .

حمایت از طراحان فتنه و آنان را شهید خواندن و ایجاد اختلاف وتهمت به مراجع عظام عراق و ایران جز اینکه حربه روبه صفتان استعماری باشد ، چیز دیگری نیست.

در این برهه حساس در انقلاب که دشمنان سرداران مقاومت و مجاهدان عرصه علم وجهاد را شهید می کنند و با تحریم های ظالمانه ملت ایران را تحت فشار قرار دادن، پشت نمودن به رهبر و انقلاب و پشتیبانی از فتنه انگیزان را چطور توجیه می کنید؟

 اهل سنت استان کرمانشاه و مردم غیور  استان این توهین را بشدت محکوم نموده و انزجار خود را از این اقدامات وقیحانه و هدفمند بیان می دارد و همیشه با بیان وفاداری ، پشت رهبر خویش بوده و حافظ انقلاب و اسلام خواهند بود.

 

عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    3 0
    با درود و سلام بر این امام جمعه ی محبوب و برادران عزیز اهل سنتمان در کرمانشاه دوست داشتنی ، علاقه ی خود را به این بزرگواران ابراز میکنیم و سپاسگزارشان هستیم . امام شریف ما سلامت کنیم __بدلهای خود حک کلامت کنیم __کلام قشنگت به جانها نشست __ ز خصمان مفسد دهانها شکست ___ با عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
  • متین پور IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    اصلاح قانون اساسی و حذف ریاست جمهوری وجایگزی نخست وزیر تحت نظر مقام معظم رهبری در غیراینصورت باید شاهد حذف ولایت فقیه باشیم .که فاجعه‌ای است خطرناک برای اسلام.