جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/سردار سلیمانی با بیان اینکه مفهوم بسیج باید در گام دوم انقلاب اسلامی باز آفرینی شود، گفت: برای این امر سند راهبردی ۱۰ ساله تدوین شده است و پس از تایید نهایی رهبر معظم انقلاب، در سال ۱۴۰۰ عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دریزد، سردار غلامرضا سلیمانی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی سپاه استان یزد، در دفتر امام جمعه یزد با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ سال پیش، آیت الله شاه آبادی، استاد امام راحل نظریه ای در مورد سازماندهی مردم مطرح کرد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک الگوی نو و جدید و کارآمدی است که ما به دلایلی در طول ۴۰ سال گذشته نتوانسته ایم از همه ظرفیت‌های این الگو بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری، مردم باید در همه امور سالار خود باشند و بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است، افزود: یک نظام امام و امتی در جمهوری اسلامی تعریف شده که این نظام را از سایر نظام‌هایی که ادعای مردم سالاری می کنند، متمایز کرده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه مفهوم بسیج باید در گام دوم انقلاب اسلامی باز آفرینی شود، اظهار کرد: برای این امر سند راهبردی ۱۰ ساله تدوین شده است و پس از تایید نهایی رهبر معظم انقلاب، در سال ۱۴۰۰ عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این سند، اولین سندی است که مبتنی بر گام دوم انقلاب تدوین شده است، افزود: تشکیل دولت اسلامی، جامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی اساس گام دوم انقلاب است که بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب "تشکیل دولت اسلامی بر همه اینها مقدم است".

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه در سند راهبردی مبتنی بر گام دوم انقلاب تاکید جدی بر تربیت نسل جدید شده است، گفت: اصل تمدن سازی تمرکز بر تربیت است و بر همین اساس باید بر عملیاتی شدن این مهم اهتمام ورزید.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه استان یزد می تواند در تحقق تدبیر رهبر معظم انقلاب در گام دوم الگوی استان های دیگر باشد، تصریح کرد: بسیج نقشه های راه را طراحی کرده است و جوانان باید با روحیه ی جهادی، نترسیدن از دشمن و امید به آینده و جهش در پیشرفت پا در مسیر بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha