جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام زارعی رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی قزوین

 حوزه / رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: برای حاج قاسم سلیمانی مرزهای جغرافیایی معنا نداشت و مهم این بود که فریاد کمک‌خواهی انسان مظلوم در هر کجا بلند شد، به یاری او بشتابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام منصور زارعی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت، گفت: مقام معظم رهبری درباره جایگاه ویژه سردار سلیمانی فرمودند «به امثال حاج قاسم وشهید ابومهدی المهندس به چشم فرد نگاه نکنید بلکه به چشم یک مکتب، یک راه ویک مدرسه درس آموز باید نگریست».

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مجموعه ای از فضائل اخلاقی بود، لذا ما باید از اخلاق، رفتار، شیوه زندگی، ایثار و فداکاری و اخلاص این مرد الهی درس بگیریم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: آنچه مثل خورشید در وجود این مرد خدا بسیار موج می زد، اخلاص بود که باعث شد تمام کارهایش و فکر و اندیشه اش برای رضایت خدا باشد. ویژگی دیگر آن شهید گرانقدر اطاعت از امام زمانش بود.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک فرمانده قهرمان مسلط به اصول نظامی و فرماندهی و در عین حال یک پدر دلسوز و مهربان برای خانواده‌های معظم و فرزندان شهدا و تمام فرزندان این مرز و بوم و کشورهای اسلامی بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) تصریح کرد: برای حاج قاسم  سلیمانی مرزهای جغرافیایی معنا نداشت و مهم این بود که فریاد کمک‌خواهی انسان مظلوم در هر کجا بلند شد، به یاری او بشتابد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی فردی ولایتمدار، دوستدار امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و قدرت تصمیم گیری بالایی برای پیشبرد عملیات ها داشت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha