چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی تجسم عینی مکتب اسلام بود نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود مردم مسئولان را به نکاتی توصیه کرد.

متن این پیام در چهار بند بدین شرح است:

۱. سیزدهم دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانشان را گرامی می داریم.

شهید سلیمانی نماد یک انسان تراز اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) است. وی دارای ویژگی های ممتازی مانند: ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، مجاهدت، شهادت طلبی، دشمن شناسی و استکبار ستیزی و حضور به موقع در صحنه های سرنوشت ساز، آخرت گرایی و اخلاص بودند که از وی یک شخصیت خاص و الگو ساخته بود. او تجسم عینی مکتب اسلام بود نام و راه شهید سلیمانی هرگز در تاریخ اسلام، منطقه و ایران فراموش نخواهد شد.

۲. بحمد الله با مراعات دستور العمل های بهداشتی، مقابله با ویروس کرونا توسط مردم عزیز و تلاش و کوشش کادر پزشکی وضعیت استان در شرایط نسبتا خوب است. تقاضا دارم از مسؤولان استانی و مردم عزیز با حفظ و ارتقای سطح مراعات امور بهداشتی، سلامت خود، خانواده محترم و مردم عزیز را پاس بدارند.

۳. از تمامی مسؤولان گرامی تقاضا دارم هر چه سریع تر به تامین کالا های مورد نیاز سیل زدگان عزیز بپردازند و خسارات و آسیب های وارد بر آنان را جبران نمایند. از تلاش و کوشش های همه خدمتگزاران آن مردم محترم و شریف سپاسگزارم و تذکر می دهم که در برخی نقاط استان لازم است پیشگیری های مناسب در مسیل های و منازل همجوار آن صورت گیرد.

۴. از ستاد اجرایی فرمان امام (رحمة الله علیه) در تمامی عرصه های خدمت به مردم به ویژه تولید واکسن کرونا و آزمایش موفقیت آمیز مرحله انسانی آن تبریک و تشکر می کنم و این نشان از اقتدار علمی ایران اسلامی در این شرایط سخت تحریم دارد که با یک تلاش جهادی و علمی آن تهدید ها را تبدیل به فرصت کردند و مایه امیدواری مردم ایران و شگفتی جهانیان شدند.

خداوند متعال ظهور حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه را تعجیل بفرماید و طول عمر با عزت به مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه مرحمت نماید و همه ما را در طریق ایمان، تقوا، اخلاق، مجاهدت، مقاومت و ولایتمداری ثابت قدم بدارد. یاد و خاطره شهدا و امام و شهدا را گرامی می داریم.

«والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha