پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسینی واعظ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: آیت الله مصباح یزدی با قدرت اجتهاد و اندیشه صائب خود در جهادی عالمانه به مقابله با تفکرات الحادی غرب و انحرافات فرهنگی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم حسینی واعظ در ویژه برنامه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت و یادبود چهلمین روز شهادت فخری زاده، با تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، بیان کرد: رحلت فقیه عالیقدر و اندیشمند بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) عضو برجسته، موثر و دیرینه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت عرض می‌نمایم.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر (صلی الله علیه و آله) گفت: پیامبر گرامی اسلام می فرمایند: «مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است، او ستاره ای است که غروب می‌کند و مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است».

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان خاطرنشان کرد: این عالم ربانی با قدرت اجتهاد و اندیشه صائب خود در جهادی عالمانه به مقابله با تفکرات الحادی غرب و انحرافات فرهنگی پرداخت و اندیشه اسلام ناب محمدی را روشن و پاکیزه به جامعه ارائه کرد.

حسینی واعظ با اظهار اینکه این عالم عارف از پایه‌گذاران تحول در حوزه و علوم انسانی بود و در ایجاد پیوند بین حوزه و دانشگاه نقش موثر و شایسته‌ای داشت، افزود: تسلط آیت الله مصباح یزدی به علوم نقلی و عقلی و همچنین توانمندی های فکری و اندیشه‌ای ایشان، نقش به سزایی در رشد فکری و هویتی فضلای حوزه داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha