پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیین رونمایی از دو کتاب با موضوع تشییع سردار دلها در اهواز و عراق

حوزه/ مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خوزستان به همراه مراسم رونمایی از دو کتاب با موضوع خاطرات تشییع سردار دلها، در اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خوزستان به همراه مراسم رونمایی از دو کتاب "برشانه های کارون" و "یزله بر دجله" با موضوع خاطرات تشییع سردار دلها، در اهواز برگزار خواهد شد.

"بر شانه‌های‌ کارون" کتابی است که نگاهش را از لابه لای مردم حاضر در مراسم تشییع حاج قاسم سلیمانی عبور داده و جذاب ترین اتفاقات را از رویداد ها، افکار و احساسات مردم اهواز در ایام شهادت سردار عزیز را ثبت کرده است. در این کتاب از بی تابی های مردم بعداز شهادت، سیاه پوشی محله توسط مردم، صلح دو طایفه عربی در روز تشییع، مراسم عروسی که بخاطر شهادت سردار کنسل شد و از پیرمردی که با عصا به دنبال ماشین حمل پیکر می دوید سخن به میان آمده است.

"یزله بر دجله" نیز کتابی است که روایت‌های مردم عراق از تشییع شهید ابومهدی المهندس و شهید حاج قاسم سلیمانی را در فضای ناامن و ملتهب تظاهرات ثبت کرده است و روایت‌ همراهان نزدیک ابومهدی و حاج قاسم بسیاری از حقایق پنهان را آشکار می سازد.

شایان ذکر است که این مراسم روز سه شنبه ۱۶ دی ماه ۹۹ ساعت ۱۴:۳۰ در گلزار شهدای اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha