چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ دوره تربیت مربی تبلیغ بالینی

حوزه/نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه در کردستان از برگزاری دوره سه روزه مشاوره تبلیغ بالینی به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور برای ماموستاهای این استان خبر داد.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان گفت: با هماهنگی صورت گرفته و به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور ، در راستای مبارزه با بیماری کرونا و کمک به کادر درمان یک دوره سه روزه مشاوره تبلیغ بالینی با حضور اساتید مجرب، برای ماموستاهای استان کردستان برگزار می شود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: این دوره سه روزه از فردا پنجشنبه تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد یافت و حجت الاسلام و المسلمین مهکام، مسئول کمیته مشاوره و راهنمایی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه و  حجج الاسلام عربپور و صفری تدریس این دوره را بر عهده خواهند داشت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: این دوره در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار می گردد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان تصریح کرد: برگزاری این دوره آموزشی به همت دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) استان برگزار می گردد.

دریایی در پایان گفت: در آخرین روز از این دوره آموزشی، کارورزی به صورت علمی در یکی از بیمارستان های کردستان انجام می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha