پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیرکل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران؛ نشست با دانش آموختگان مازندران

حوزه/ مدیر کل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران از راه اندازی و ایجاد موسسات مردم نهاد در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و گفت: این موسسات نیز با هدف ایجاد کمک های مردمی و مشاوره ای خواهران طلبه و مردم در آینده نزدیک در مدارس راه اندازی خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مرتضی برگستان، در نشست تبیین وظایف مجمع دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران لرستان که با حضور مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه استان در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد، گفت: برای انسجام بخشی به فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خواهران طلبه و دانش آموخته باید کانون دانش آموختگان در مدارس علمیه تاسیس شود و فعالیت بانوان طلبه در این کانون ها جنبه حقوقی پیدا کند . 

وی با اشاره به اینکه در کانون های دانش آموختگان هر کانون 9 نفر عضو دارد، تعامل بین مدیر مدرسه و دبیر کانون دانش آموختگان را در اهداف کانون بسیار مهم دانست و ادامه داد: با تاسیس کانون دانش آموختگان در مدارس، فعالیت های تبلیغی و فرهنگی خواهران طلبه منسجم و هدفمند تر خواهد شد.

برگستان اضافه کرد: با تاسیس کانون دانش آموختگان در مدارس علمیه آسیب  های اجتماعی در مناطق شناسایی و برای کاهش معضلات آنها برنامه ریزی های مشاوره ای خواهد شد.

وی همچنین از راه اندازی و ایجاد موسسات مردم نهاد در مدارس علمیه خواهران لرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: این موسسات نیز با هدف ایجاد کمک های مردمی و مشاوره ای خواهران طلبه و مردم در آینده نزدیک در مدارس راه اندازی خواهد شد . 

مدیر کل دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران در ادامه رسالت ها و وظایف مجمع دانش آموختگان را برای مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران لرستان تشریح و به سؤالات آنان پاسخ داد . 

بنابراین گزارش، در حال حاضر کانون مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز مجوز تاسیس را از استانداری اخذ نموده و در مراحل ثبت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha