یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دختران حاج قاسم

حوزه/ نشست فرهنگی «دختران مکتب حاج قاسم» با حضور دختران نوجوان سطح شهر با همکاری سپاه شهرستان، در مدرسه علمیه الزهرا(س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام علی صغیرا، در نشست دختران مکتب حاج قاسم، در مدرسه علمیه الزهرا(س) فریدن، گفت: بهترین راه، راه اسلام و اهل بیت(علیهم السلام) است، همه شهدا، مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت خاصی به اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه حضرت زهرا(س) داشتند و همین باعث سربلندی و عاقبت بخیری ایشان شد.

وی ادامه داد: امروزه دشمنان اسلام می خواهند اهداف شهدا را از یاد نوجوانان ببرند و یکی از این اهداف برای دختران امروزی حفظ حجاب و عفاف است .

استاد حوزه گفت: دشمن می خواهد حجاب را از زن ایرانی بگیرد، چون بانوان در اثر بی حجابی و بی عفتی نمی توانند فرزندانی همچون حاج قاسم، شهید همت، خررازی و...تربیت کنند، هیچ گاه نباید شعار بلند شهدا را که فرمودند: خواهرم سیاهی چادر تو ارزشش بیشتر از سرخی خون ماست را فراموش کنیم و از فرصت هایی که خداوند در اختیار ما می گذارد به نحو درستی استفاده کنیم تا بتوانیم هدف شوم دشمنان را خنثی کنیم.

مشاور خانواده در ادامه با اشاره به سخنرانی حضرت زینب(ع) بعد از واقعه کربلا در شام، ادامه داد: همانطور که یزید بعداز خطبه خوانی حضرت زینب(ع) از کار خود پشیمان شد، دختران و زنان نیز باید با حجاب و عفاف خود و با حفظ ارزش های اسلامی حماسه آفرینی کنند تا  یزید زمان امروز، ترامپ خائن نیز به غلط کردن بیفتد.

استاد حوزه  گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا از شما می خواهند که در درجه اول حجابتان را حفظ کنید و حجاب کامل از نظر اسلام و شهدا همان چادر است، زیرا چادر حجاب برتر و کامل است و در درجه دوم اتنظار شهدا از ما پرهیز از اختلاط با نامحرم چه در فضای حقیقی و فضای مجازی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha