چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: در سخنرانی ها باید از زبان قاطع قرآن و احادیث مشترک شیعه و اهل سنت استفاده شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان آیت الله  عباسعلی سلیمانی ظهر پنج شنبه ۲۵ دی ماه، در جلسه ستاد تفسیر قرآن کاشان، در مسجد علی اکبر(ع) این شهرستان، قرآن و احادیث نبوی فصل الخطاب و مشترکات شیعه و سنی دانست.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه امروز در امتحان سنگینی قرارداریم، قرآن را زبان قاطع مسلمانان دانست و گفت: در سخنرانی ها باید از زبان قاطع قرآن و احادیث مشترک شیعه و اهل سنت استفاده شود.

امام جمعه کاشان  با بیان اینکه نوع صحبت امروز ما با پنجاه سال پیش فرق کرده است، افزود: پنجاه سال قبل هر آنچه می گفتیم قبول می کردند، ولی امروز تعبدی قبول نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، امثال شهیدعلی محمد اربابی ها را آیات بالغه الهی و حجت کامله حق دانست و گفت: در وصیت نامه این شهید بزرگوار آمده که فرمود در حالی که تمام نمازهای واجب خود را خوانده ام ۱۳ نماز شبم قضا شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اصلاح خبر در صورت صلاحدید IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    مقام معظم رهبری امام جمعه کاشان را با عنوان حجت الاسلام خطاب کردند در صورتی که در اخبار شما آیت الله سلیمانی آمده ضمن اینکه صدا و سیما هم اخبار ایشان را با عنوان حجت الاسلام می نویسد: https://www.iribnews.ir/00Bjay . از آنجا که ما تابع ولایت هستیم اگر در خطابات عین الفاظ حضرت آقا رعایت شود بهتر است.ممنون
    • از موارد تطابق نیست IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
      0 0
      تعبیر رهبری فرزانه همانند امام راحل رضوان الله تعالی علیه ، با تعابیر رایج متفاوت است . مثلا امام از کسانی با حجت الاسلام نام می بردند که در فضای عمومی حوزه موسوم به آیت الله بودند ، گویا تعبیر حجت الاسلام و المسلمین از سوی دارنده سمت مرجعیت و ولایت ، به معنای مجتهد بودن فرد ملقب به عنوان مذکور است ، و طبعا اطلاق آیت الله به مجتهد ، رسمی رایج در حوزه و میان متدینان می باشد .