جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه کتابخوانی دخترم فاطمه

حوزه/ مسابقه کتابخوانی «دخترم فاطمه» که به مناسبت ایام فاطمیه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کتابخانه فاطمی برگزار شد با شرکت بیش از هزار نفر به کار خود پایان داد و اسامی برندگان آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسابقه کتابخوانی «دخترم فاطمه» که به همت کتابخانه آستان مقدس فاطمی از کتابی با همین عنوان به مناسبت ایام فاطمیه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کتابخانه فاطمی برگزار شد با شرکت ۱۰۴۷ نفر به کار خود پایان داد.

فصل اول این کتاب ۱۲۰ صفحه ای  نوشته سیدعباس حسینی باقرآبادی در رابطه با حضرت فاطمه سلام الله علیها، فصل دوم در رابطه با پیامبر صلوات الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام، فصل سوم در رابطه با سفارش های پیامبر صلوات الله علیه و آله نسبت به حضرت زهرا سلام الله علیها و فصل چهارم در رابطه با سخنان پیامبر صلوات الله علیه و آله در مورد زنان است.

اسامی برندگان این مسابقه بعد از قرعه کشی اعلام و از بسترهای اطلاع رسانی آستان مقدس منعکس شده است.

علاقمندان برای پیگیری اخبار و فعالیت های کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و شیوه استفاده از منابع موجود در این کتابخانه در شرایط ویژه کرونایی می توانند به نشانی اینترنتی http://lib.amfm.ir/ و یا به نشانی این کتابخانه در شبکه های اجتماعی به نشانی haramqom_lib@ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • راضیه IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    سلام لطفاً اسامی برندگان هر مسابقه رو داخل کانال تلگرامی تون بذارید توی اینترنت برای من هرچی میزنم بالا نمیاد