جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صحیفه سجادیه

حوزه/ دوره معارفی شرح صحیفه سجادیه به همت مرکز قرآن و حدیث به‌صورت آفلاین با استفاده از بستر فضای مجازی ویژه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای تأکید ویژه‌ای بر فراگیری معارف صحیفه سجادیه دارند و در رهنمودهای خود خطاب به جامعه و امت اسلامی و به‌ویژه جوانان و ملت ایران می‌فرمایند «من به یکایکِ شما عزیزان توصیه می‌کنم تا آنجا که می‌توانید، با صحیفه سجادیه مأنوس شوید».

ایشان همچنان فرموده‌اند: «صحیفه سجادیه کتاب بسیار عظیمی است. این‌که گفته‌اند زبور آل محمد، واقعاً همین‌طور است؛ پُر از نغمه‌های معنوی است، دعا و درس است؛ هم‌درس اخلاق است، هم‌درس علم‌النّفس است، هم‌درس امور اجتماعی است».

مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیها السلام در راستای ترویج معارف دینی و معرفی سیره عملی امام سجاد علیه‌السلام به بانوان به‌عنوان مربیان اصلی جامعه اقدام به برگزاری دوره شرح صحیفه سجادیه کرده است.

این دوره به‌صورت آفلاین و در پیام‌رسان ایتا ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام تا ۹ بهمن‌ماه با کد کلاسی ۴۶۰۴ به آدرس http://www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند و یا برای ثبت‌نام حضوری در دوره‌های مرکز و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

علاقه‌مندان در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع از فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث می‌توانند به آدرس qhkarimeh@ مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha