جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسابقه دل نوشته

حوزه/ یکی از برنامه‌هایی که در رزمایش تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور بر عهده مدیریت اخلاق و تربیت می‌باشد، برگزاری مسابقه طرح «دلنوشته طلاب و روحانیون به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی» است که از تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یک از برنامه‌هایی که در رزمایش تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور بر عهده مدیریت اخلاق و تربیت می‌باشد برگزاری مسابقه طرح«دلنوشته طلاب و روحانیون به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی» است که از تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

گفتنی است: همه طلاب و روحانیون حوزه علمیه می­ توانند دل نوشته خود را طی نامه­ا ی به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در ضمن لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب، با موضوع «اخلاق و معنویت» در راستای تحقق اهداف انقلاب و تمدن اسلامی - که از اصول و شعارهای انقلاب است ارسال نمایند.

علاوه بر اینکه به بهترین دل نوشته‌ها جوایز اهداء و در خبرهای رسمی حوزه و غیرحوزه منتشر می‌شود به دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز ارسال می‌گردد.

خاطرنشان می شود: طلاب و روحانیون می‌توانند از طریق پیشخوان حوزه به آدرسwww.login.ismc.ir  جهت ارسال دل نوشته خود در موضوع اخلاق و معنویت در راستای تحقق اهداف انقلاب و تمدن اسلامی - به مقام معظم رهبری تا تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیرضایونس زاده حقیقی IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
    2 0
    خدایاای خداوندمتعال یکتاویگانه بی همتاتورا به اهلبیت عصمت وطهارت وحضرت امام مهدی موعودسوگندمی دهم که تندرستی وسلامتی کامل وطول عمرباعزت و120ساله به آقای خودم حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب عنایت بفرماوحتی ازمرز120سال هم فراتررودو انشالله در29 فروردین1418یکصدمین سال تولد مقام معظم رهبری راباحضورخودشان جشن بگیریم.انشاالله علیرضایونس زاده حقیقی دبیربیستمین جشنواره شعرفجرشیراز
  • قبادمولایی زاده IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
    1 0
    سلام وعلیکم،، رهبرا امیدواریم پرچم مقتدرایران اسلامی را تقدیم حضرت ولی (عج) کنید دوستتان داریم
  • علی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    اگر امام بخوانمت حق باشد ای پیشوای مسلمین در عصر غیبت
  • Sh IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 0
    جان فدای رهبر