پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مهدی شرنجانی

راهیار بنیاد هدایت در استان همدان با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی گفت: با توجه به شیوع کرونا و مشکلاتی که برای حضور مردم در مساجد وجود دارد، استفاده از فضای مجازی برای بیان احکام، پاسخ به پرسش‌ها، سخنرانی‌کوتاه و ... بسیار ضروری است.

حجت‌الاسلام مهدی شرنجانی، راهیار بنیاد هدایت در استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به ضرورت آشنایی امام محله‌ با شیوه‌های تبلیغی جدید، گفت: برخی گمان می کنند همین که یک روحانی هر هفته سخنرانی می‌کند و نماز را در مسجد اقامه می‌کند، مبلغ خوبی است.

وی ادامه داد: امام محله تنها امام مسجد نیست و امام تمام محله است و باید تمام مشکلات و گرفتاری‌های مردم محل را مشکل و گرفتاری خود بداند.

حجت‌الاسلام شرنجانی با اشاره به ضرورت شبکه‌سازی افزود: امام محله نیز باید در محله خود شبکه‌ای از افراد ایجاد کند تا از نزدیک و به موقع در جریان مشکلات و گرفتاری‌های مردم قرار بگیرد.

راهیار بنیاد هدایت در استان همدان تصریح کرد: این شبکه باید در محلات دیگر نیز ایجاد شود و شبکه محلات به هم مرتبط شود؛ اگر شبکه در کل مساجد و محلات اتفاق بیفتد و محوریت با امام باشد اتفاقات بسیار مبارکی روی می‌دهد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی تأکید کرد: با توجه به شیوع کرونا و مشکلاتی که برای حضور مردم در مساجد وجود دارد، استفاده از فضای مجازی برای بیان احکام، پاسخ به پرسش‌ها، سخنرانی‌کوتاه و ... بسیار ضروری است.

حجت‌الاسلام شرنجانی، حضور امام محله در میان مردم را ضروری برشمرد و در پایان گفت: امام محله باید در میان مردم حضور داشته باشد و مردم با دیدن او در محله احساس خوبی نسبت به دین پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha