پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: انقلاب اسلامی ثمره شکنجه و خون مظلومان است و امروز امانت بسیار ارزشمندی به دست ما سپرده شده و باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار مسجد امام خمینی (ره) قزوین، گفت: در دوران طاغوت آمریکایی‌ها در سیستم نظامی ما نفوذ کرده و تلاش می‌کردند تا نیروهای نظامی ما را به عنوان عوامل خود تربیت کنند.

 وی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی، کشور ما به عنوان پشتیبان صهیونیست‌ها معروف شده بود و سوخت هواپیماهای آنها را تأمین می‌کرد و ایران در جبهه صهیونیست‌ها قرار داشت.

 امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شاه اعلام کرده بود که هر ایرانی باید عضو حزب رستاخیز شود و هر کسی که تمایلی به عضویت ندارد، یا راهی زندان می‌شود و یا از این مملکت بیرون می‌رود و این مهم نشان دهنده اوضاع بد مملکت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: به دنبال اعلام موجودیت حزب رستاخیز در اسفندماه ۱۳۵۳، امام خمینی، رهبر نهضت اسلامی با صدور اعلامیه‌ای از محل تبعید خود در نجف، عضویت در این حزب را تحریم و این توطئه را خنثی کرد.

 رئیس شورای حوزه علمیه  قزوین بیان کرد: اعلامیه امام خمینی(ره) تو دهنی محکمی به شاه و عواملش بود و شاه در این طرح خود شکست خورد. قدرت امام خمینی(ره) نمایان شد و این اعلامیه به دست ملت رسید و اثر خود را گذاشت و همین گام‌های جدی، قدرت و شخصیت کاریزمایی امام را نمایان کرد.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ثمره شکنجه و خون مظلومان است و امروز امانت بسیار ارزشمندی به دست ما سپرده شده و باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha