جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اکنون وظیفه روحانیون و طلاب است که با روشنگری های خود به مانند همیشه مانع از تحریف و حتی تخریب داشته های این انقلاب مردمی و شخصیت والای امام راحل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام رضا خورشیدی، امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: تحریف موضوعی است که از صدر اسلام وجود داشته است و کماکان این رویه را شاهدیم.

وی با اشاره به اینکه تحریف را می توان به عنوان توطئه ای بزرگ تعریف کرد، بیان داشت: دشمنان و بدخواهان در هرجایی که احساس حقارت و یا از دست دادن منافع خود می کنند به ترفند تحریف حقایق روی می آورند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به تلاش برخی از عناصر داخلی و خارجی کشور برای رواج تحریف واقعیت انقلاب به ویژه تحریف شخصیت امام راحل، افزود: متاسفانه عده ای یا از روی بی بصیرتی یا از روی شیطنت این روزها عملا در جبهه تحریف قرار گرفته اند و بسیاری از مبانی دینی و اسلامی را مورد هجمه خود قرار داده اند.

حجت الاسلام خورشیدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اکنون به عینه می بینیم که مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) به نوعی از وظیفه اصلی خود که روزهای نخستین برایش تعریف شده است، عملا دور گشته و این مکان به محلی برای اجتماع سیاسیون و یا افرادی که با نظام به نوعی زاویه دارند تبدیل شده است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه تصریح کرد: اکنون وظیفه روحانیون و طلاب است که با روشنگری های خود به مانند همیشه مانع از تحریف و حتی تخریب داشته های این انقلاب مردمی و شخصیت والای امام راحل شوند.

حجت الاسلام خورشیدی در ادامه تاکید کرد: البته باید گفت که تحریف نتیجه و معلول عجز و ناتوانی دشمنان اسلام و این انقلاب است که با این ترفند و جنگ نرم به دنبال رسیدن به مقاصد شیطانی خود هستند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بنابراین باید ضمن آشنایی کامل با اصول و آرمان های امام راحل و شهدا از ایجاد هرگونه تحریف در واقعیت ها به شدت جلوگیری کنیم و اجازه ندهیم که تحریف کنندگان واقعیت ها، ذهن و فکر جوان ایرانی و مسلمان را با گفته های نادرست و بالعکس خود مسموم کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنان خود بیان خاطرنشان ساخت: از حوزویان و طلاب درخواست داریم که آشنایی با آرمان های انقلاب و امام و نیز منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین خود قرار دهند تا این داشته های ارزشمند از تحریف بدخواهان و دشمنان این انقلاب مردمی در امان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha