دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین تکریم همسران همسنگر در مبارزه با کرونا

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه قم به تلاش طلاب جهادگر در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در موج سوم کرونا بیش از ۲۱ هزار نفر از طلاب برادر و خواهر در خدمت‌رسانی به مردم حاضر شده بودند.

حجت‌الاسلام ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری همایش همسران همسنگر در پاسداشت از همسران فعالان جهادی، اظهار داشت: این همایش در واقع آیین تجلیل از همسران مدیران و سر شبکه‌های فعالان مبارزه با کرونا در قم بود که در ایام ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعة الزهرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید و ببینید:

گزارشی از مراسم تکریم و تجلیل از همسران طلاب جهادگر در ایام کرونا

تصاویر/ آئین تکریم همسران همسنگر در مبارزه با کرونا

فیلم کامل سخنرانی قائم مقام مدیرحوزه‌های علمیه در امور استان‌ها در آئین تکریم "همسران همسنگر "

فیلم | گزارشی از آئین تکریم"همسران همسنگر" در مبارزه با کرونا

وی ادامه داد: برگزاری این همایش نشان‌دهنده اهتمام حوزه به خانواده افراد و قدردانی حوزه از همسران طلاب است.

حجت‌الاسلام ابوطالبی تأکید کرد: اگر مدیران و سر شبکه‌ها توانستند کاری بکنند با همکاری زنان و همسران آن‌ها بوده است که به همین علت حوزه به پاس همدلی و همراهی از آن‌ها تجلیل کرد.

وی ابراز داشت: برای این همایش از همه نهادهای فرهنگی و تبلیغی از قبیل گروه‌های تبلیغی، حوزه خواهران، دستیار جهادی مدیر محترم حوزه، ستاد بحران حوزه، بسیج طلاب، مرکز خدمات، دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، معاونت تبلیغ و حوزه جبهه مردمی انقلاب لیست گرفته شد.

حجت‌الاسلام ابوطالبی با بیان این‌که محوریت همایش با حوزه علمیه قم بود، تصریح کرد: سایر نهادهای حوزوی استان نیز در این زمینه همراهی کردند و البته باید به این نکته هم اشاره کنم که این مراسم مخصوص بانوان بود و با حضور خواهران برگزار شد.

وی به تلاش طلاب جهادگر در ایام کرونا اشاره کرد و بیان داشت: در موج سوم کرونا بیش از ۲۱ هزار نفر از طلاب برادر و خواهر در خدمت‌رسانی به مردم حاضر شده بودند البته افرادی که تولیدات محتوایی داشتند و در کمک‌های مؤمنانه فعال بودند نیز مورد تکریم قرار گرفتند

کسانی که در بیمارستان‌ها به بیماران کرونایی و آرامستان‌ها خدمت می‌کردند نیز از جمله افرادی بودند که بیشتر موردتوجه قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام ابوطالبی تصریح کرد: در این همایش از خانواده که هم پدر، مادر و دو فرزند خانواده در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی حضور داشتند تجلیل شد و نکته مهم‌تر این‌که خانم این خانواده علاوه بر دروس حوزوی، تحصیل‌کرده در مقطع دکترا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha