جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله عبدالله نظری خادم الشریعه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت‌الله عبدالله نظری خادم الشریعه پیام تسلیتی صادرکرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت عالم مجاهد و فقیه پارسا ، یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه (رضوان الله تعالی علیه) موجب تأثر و تألّم گردید.
این شاگرد برجسته حضرات آیات عظام بروجردی و امام خمینی (قدس سرهما)سالها در راه اعتلای دین و خدمت به مردم مجاهدت کرد و عمر پر برکت خود را در تبلیغ و ارشاد و هدایت مردم گذراند.

پس از آغاز نهضت امام خمینی (قدس سره) ، ایشان به یاری استاد خویش شتافت و از پیشتازان و علمای تاثیر گذار در روشنگری علیه مظالم دستگاه ستمشاهی و پیوند روحانیت و علمای مازندران با امام خمینی (قدس سره)بود.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم فاضل و انقلابی پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم(عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، علاقه‌مندان و مردم شریف استان مازندران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید هاشم حسینی بوشهری

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha