چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام شرف پور قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: انسان برای رشد معنوی نیازمند حرکت هویتی و باقی ماندن در مسیر سیرالی الله است، چرا که  هر اندازه عبودیت انسان در پیشگاه حق‌تعالی، آگاهانه‌تر و مخلصانه‌تر باشد، به همان ‌اندازه به پروردگار نزدیک می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی شرف پور، عصر امروز در جمع اساتید حوزه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: سیر و سلوک یعنی انسان مسیری را با هدف مشخصی طی می کند و اگر هدف انسان در این مسیر قرب خدای متعال باشد، به کمال معنویت نایل خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: انسان برای رشد معنوی نیازمند حرکت هویتی و باقی ماندن در مسیر سیرالی الله است، چرا که  هر اندازه عبودیت انسان در پیشگاه حق‌تعالی، آگاهانه‌تر و مخلصانه‌تر باشد، به همان ‌اندازه به پروردگار نزدیک می شود.

انسان برای رشد معنوی نیازمند حرکت در مسیر سلوک الی الله است

حجت الاسلام شرف پور خاطرنشان کرد: خداوند عملی را که فقط برای او باشد قبول می کند و اخلاص روح عمل است و عمل هر چه هم خوب باشد زمانی که اخلاص نداشته باشد بی ارزش است.

وی ضمن تبریک ماه رجب عنوان کرد: روزهای ماه رجب از جمله روزهای پرفضیلت و ارزشمند است که باید فضیلت و بزرگی آن بیشتر به جامعه معرفی شود.

وی  با بیان این که روزه گرفتن در ماه های رجب، رمضان و شعبان بر پیامبر گرامی اسلام واجب بود، ادامه داد: این ماه های ارزشمند بهترین فرصت برای خانه تکانی درون است.

حجت الاسلام شرف پور ضمن تبریک ماه رجب عنوان کرد: روزهای ماه رجب از جمله روزهای پرفضیلت و ارزشمند است که باید فضیلت و بزرگی آن بیشتر به جامعه معرفی شود.

وی اظهار کرد: سه ماه رجب و شعبان و رمضان ماه عمل و بهره وری از فیوضات معنوی الهی است و به همین دلیل باید قدر دقایق و لحظات این ماه های شریف را دانست.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha