پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقه بزرگ کتابخوانی « منشور روحانیت » با حضور طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از برگزاری وبینار، شأن نزول و تبیین و تحلیل منشور روحانیت حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: این وبینار ساعت ۱۷ یکشنبه سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین کریمی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه، با اشاره به برگزاری وبینار "شأن نزول و تبیین و تحلیل منشور روحانیت حضرت امام (ره) " اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته این وبینار به‌صورت ملی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرموده‌اند: امام به معنای واقعی کلمه حکیم بود، حکیم فقط آن کسی نیست که فلسفه بلد است، حکمت در رفتار او، در گفتار او، در نوشتار او موج می‌زد، افزود: در این وبینار شأن نزول و تبیین و تحلیل منشور روحانیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا طلاب و روحانیون با زوایای این منشور به‌خوبی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: این وبینار با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی مدیر دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه آغاز می‌شود و در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوعلم رئیس اندیشگاه بیانیه گام دوم انقلاب در خصوص این منشور به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی تأکید کرد: این وبینار سوم اسفند از ساعت ۱۷ الی ۱۸ به‌صورت مجازی برگزار و از طریق لینک : https://ac.ismc.ir/setad-markazi

، خبرگزاری حوزه: https://www.hawzahnews.com/service/live و کانال رسمی پایگاه مقاومت بسیج مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه eitaa.com/joinchat/۲۱۴۲۶۳۴۰۷۲C۳۸۴cd۹۱۸۶e به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: همکاری خوبی با تمامی بخش‌های مرکز مدیریت حوزه برای برگزاری هر چه‌بهتر این وبینار صورت گرفت و علاوه بر این هماهنگی‌های خوبی با بسیج طلاب کشور و قم صورت‌گرفته تا در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم صورت بگیرد.

وی به برگزاری مسابقه منشور خوانی برای طلاب نیز اشاره کرد و افزود: این مسابقه از دوم اسفند آغاز شده و تا  ۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت که شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه عکس نوشت فیلم، کلیپ و ... آثار خود را ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خواجه نظام سعید IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    خیلی عالی پر محتوا