پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یک موسسه آکادمیک اجتماعی "الامین مشن"

حوزه/ محمد نورالاسلام همراه با گروهی از دوستان خود موسسه‌ای به نام (الامین مشن) را پایه‌گذاری کرد که خدمات قابل توجهی به مردم می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» تقریباً سه دهه قبل، در گوشه ای دورافتاده از بنگال غربی در هندوستان، گروهی از مردم به مدیریت محمد نورالاسلام گرد هم آمدند و تلاش کردند در مسیری  دشوار قدم بگذارند.

آنها می خواستند جامعه اقلیت کم فروغ را به یک جامعه پر جنب و جوش و پرتحرک تبدیل کنند. آنها کاملاً مطمئن بودند که آموزش تنها ابزار برای بالا بردن روحیه کل جامعه و ایجاد یک چرخش است.

بنابراین، به همت محمد نورالاسلام و دوستانش موسسه ی الامین به وجود آمد. موسسه ی الامین مشن در برابر بسیاری از ناهمواری ها مقاومت کرد و سر خود را بالا نگه داشت.

در این موسسه بیش از بیست هزار دانش آموز دوره های درسی را گذرانده اند و بسیاری از آنها در حال حاضر با کارها و اقدامات خود به خدمت به جامعه می پردازند.

در آخر: بذری که در دهکده ای دور افتاده کاشته شده است اکنون به درختی غول پیکر تبدیل شده و در حال رشد است و هم اکنون به ۶۷ موسسه از جمله ۴۱ پردیس مسکونی در سراسر بنگال غربی هند و ایالت های همسایه آسام و جهارخند با بیش از ۱۲ هزار دانشجو گسترش یافته است.

آشنایی با فعالیت‌های مؤسسه اجتماعی "الامین" در بنگلادش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha