دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله العالی)

حوزه/ یکی از مراجع تقلید در پیامی تصویری به مخاطبان اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه سلام‌الله علیها گفت: ایشان دارای یک شخصیت ممتاز و برجسته‌ای هستند که در جامعه چندان شناخته‌شده نیست و امید است این کنگره بتواند به معرفی شخصیت ایشان کمک کند تا مزایای اخلاقی، فکری و صفات ایشان در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله‌ مکارم شیرازی در پیام تصویری به اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه سلام‌الله علیها که صبح امروز در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، تاکید کرد: در سایه برگزاری این کنگره لطف و نظر رسول گرامی اسلام نسبت به برگزارکنندگان بیشتر خواهد شد و ضرورت دارد مقام این بانوی بزرگوار تبیین شود تا دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

این مرجع تقلید عنوان کرد: حضرت آمنه سلام‌الله علیها، دارای صفات برجسته اخلاقی هستند و تمام این صفات اخلاقی به فرزند گرامی‌شان رسول خدا صلی‌الله علیه و آله نیز منتقل‌شده است.

ایشان خاطرنشان کرد: حضرت آمنه سلام‌الله علیها دارای یک شخصیت ممتاز و برجسته‌ای هستند که در جامعه چندان شناخته‌شده نیست و امید است این کنگره بتواند به معرفی شخصیت ایشان کمک کند تا مزایای اخلاقی، فکری و صفات ایشان در جامعه تبیین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha