شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دانشگاه باقرالعلوم

حوزه/ سرفصل‌ دوره‌های آموزشی مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش کشور از سوی دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشستی که با حضور دبیر میز تخصصی آموزش و پرورش، نمایندگان اتحادیه انجمن‌های علمی وزارت آموزش و پرورش و همچنین مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، همکاری آموزشی این دانشگاه با اتحادیه مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش: در این نشست، مقرر شد سرفصل‌های آموزشی موجود در دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه امام رضا(ع) مطابق نیاز آموزش و پرورش و با هدف تقویت بنیه علمی و فکری مربیان اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش استخراج و بومی‌سازی شود؛ برای تحقق این هدف کمیته‌ای علمی با حضور سه طرف همکاری، فرآیند بومی‌سازی سرفصل‌ها و همچنین طراحی و تدوین سایر سرفصل‌های مورد نیاز را انجام می‌دهد.

شایان ذکر است: میز آموزش و پرورش ذیل قطب بنیادهای نظری و نظام متقن علوم انسانی و اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص همکاری با وزارت آموزش و پرورش برنامه‌هایی را تصویب کرده است و همکاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) این دفتر با اتحادیه انجمن‌های اسلامی وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرای مصوبات این میز انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha