پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی روحانیون صحنه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در هم اندیشی روحانیون، اساتید و مبلغین شهرستان صحنه، گفت: با استناد به سیره رفتاری امامین انقلاب، وحدت و همدلی مایه عزت اسلام و مسلمین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی، شامگاه سه شنبه در هم اندیشی روحانیون، اساتید و مبلغین شهرستان صحنه، با تبریک میلاد امام حسین(ع)، اظهار داشت: جامعه اسلامی حول محور وحدت و یکپارچگی، به اهداف متعالی و پیشرفت همه جانبه دست خواهد یافت. 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: همان طور که دلیل محدثه می بایست دلیل مبقیه باشد، روحانیت که دلیل اصلی ایجاد انقلاب بوده اند، باید دلیل قوام آن هم باشند.

در ادامه این نشست، مدیرکل کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، حضور پررنگ روحانیت در تحولات سیاسی کشور  را امری ضروری برای ادامه مسیر انقلاب دانست. 

حجت الاسلام یوسف احمدی افزود: نقش محوری امامین انقلاب در جامعه برای دشمنان قسم خورده قابل تحمل نبوده و نیست، با این وصف برای شکست توطئه استکبار جهانی و و جریان تحریف، باید با بصیرت و ولایتمداری در صحنه بمانیم.  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: ما وارث امانت بزرگ انبیاء، حضرات معصومین(ع) و شهدا هستیم و جای شانه خالی کردن و عذر آوردن در برابر انجام تکلیف نیست.

وی در پایان گفت: موظفیم گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم تا نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه خنثی شده و از طرفی با هوشیاری در انتخابات پیش رو به رسالت خود عمل کنیم. 

در پایان این مراسم از طلاب ممتاز قرآنی و علمی مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha