جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: تحقق شعار سال به نوشتن آن در سربرگ نامه های اداری و یا نصب بنر و برگزاری همایش های بی حاصل کفایت نمی کند، بلکه مهم عمل به شعار سال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی صبح امروز به همراه جمعی از اساتید مدرسه علمیه تاکستان در دیدار با امام جمعه شهرستان، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، گفت: ملت ایران در ایام سال نو باید منتظر شنیدن یک رمز از طرف مقام معظم رهبری برای سال باشند و این شعارها نباید به عنوان یک رسم عادی و تکراری مورد توجه قرار گیرد، بلکه باید به عنوان آیین نامه زندگی فردی واجتماعی ملاحظه گردد.

وی با اشاره به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی»، خاطرنشان کرد: تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی باید شعار سال را سرفصل عمل خود قرار دهند و طوری عمل نمایند که روز قیامت پاسخگوی عمل آگاهانه و مدبرانه خود باشند.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان اظهار کرد: چند سالی است که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی رویکرد شعارهای سال را مسائل اقتصادی قرار داده اند که امروز مسئولین باید امور معیشتی و اقتصادی مردم را سروسامان دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: تحقق شعار سال به نوشتن آن در سربرگ نامه های اداری و یا نصب بنر و برگزاری همایش ها بی حاصل کفایت نمی کند، بلکه مهم عمل به شعار سال است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی شعارهای اول سال بوده که به وسیله مقام معظم رهبری برای ملت ایران بیان می شود که که این شعارها در جامعه هدفمند و راهگشاست.

 حجت الاسلام علی بخشی همچنین به شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» بیان شد عنوان کرد:باید تلاش داشته باشیم که مثل سال گذشته که جهش تولید را داشتیم، امسال نیز با اهتمام و تلاش جدی بتوانیم با رفع موانع و حمایت مسئولین رونق خوبی در تولیدات داشته باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha