پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پایه های نظام را استوارتر می سازد و قطعا کشور را در برابر توطئه های دشمنان ایمن می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، به موضوع انتخابات پرداخت و گفت: مسئله انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران امری سرنوشت ساز تلقی می شود و از سوی دیگر آینده  کشور را در چهار سال  رقم می زند، لذا انتخاب اصلح و در طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می تواند حافظ دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی بوده و در پیشبرد اهداف بلند انقلاب ذیل اهداف متعالی بیانیه گام دوم بسیار موثر باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شرکت در انتخابات وظیفه ای دینی و اجتماعی است و ان شاءالله در سال جاری شاهد آن خواهیم بود و آحاد مردم ضمن اهمیت به سرنوشت خویش، با تمام  مشکلات اقتصادی  در این برهه حساس، خواهند درخشید.

وی در ادامه با تقدیر از تلاشهای کادر درمان در مقابله با ویروس منحوس کرونا، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب مکرر در خصوص مجاهدت های  کادر درمان  بیانات ارزشمندی داشتند، باید اشاره کنم که تلاشها و مجاهدت های مجموعه پزشکان و پرستاران در مسیر سخت مقابله با ویروس کرونا، ستودنی است و چه انسان های شریف و متخصصی در این راه جان خود را فدا کردند.

امام جمعه تاکستان ادامه داد: از دیگر اقدامات شایسته، تولید واکسن داخلی  است که ان شاءالله نتایج مثبت داخلی و بین المللی به همراه دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه مردم به رعایت مسائل بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز، بیان کرد: مردم شریف و عزیز ایران در ایام تعطیلات عید نوروز که مقارن با ا عیاد شعبانیه است، روحیه همدلی و مواسات را تقویت کنند.

وی اظهار کرد: روحیه همکاری  و کمک و مساعدت مردم در این ایام می تواند آرام بخش و التیام دهنده دردهای مردم عزیز باشد. ملت ایران با توکل به خدای متعال و توسل به حضرت ولی عصر(عج) و و رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha