پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبریز

حوزه/ مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین رضا مهکام مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه، دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز،آذرشهر،اسکو در مجلس شورای اسلامی و دکتر عبدالله کفیلی رئیس بیمارستان سینا تبریز از گروه جهادی طلاب یاوران سلامت روان که در مقابله با کرونا فعالیت داشته اند، تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم از تلاشهای بی وقفه کادر درمان در مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد و حضور فعال طلاب جهادی بر بالین بیماران کرونایی را مصداق بارز از خودگذشتگی دانست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از طلاب جهادی که از آغازین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا در ضدعفونی محیطی، تولید ماسک و دستکش و همچنین غسل و کفن و اقامه نماز اموات کرونایی فعالیت چشمگیر داشتند.

وی همچنین، فلسفه حضور روحانیون و طلاب جهادی بر بالین بیماران بستری را کاهش آلام آنان، امیدبخشی، تقویت روحیه استقامت و روحیه بخشی به کادر درمان و کم کردن بار سنگین نظام سلامت در درمان بیماران دانست.

در پایان از مسئول و اعضای گروه طلاب جهادی یاوران سلامت روان استان تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از مسئولین همراه و حامی گروه طلاب جهادی یاوران سلامت روان دکتر محمد حسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر عبدالله کفیلی، رئیس بیمارستان سینا تبریز و دکتر طاهر اقدم، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha