جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با بیان اینکه مدیریت شهری در جلب اعتماد عمومی نقش اساسی بر عهده دارد، گفت: شاید فردی که به شهرداری مراجعه کرده قانونا تخلفی را مرتکب شده، اما پرسنل باید با صبر و حوصله جواب او را بدهند و در یک کلام ارباب جوع را تکریم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر همدان با تقدیر از اقدامات در عرصه مدیریت شهری همدان، به وظیفه شهرداری‌ها برای تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: در شعار سال، آن قسمتی که مربوط به شهرداری است، بحث تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به مردم است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی افزود: در عرصه تولید با تحریم مواجه هستیم و این مسئله مشکلاتی را برای انجام کار ایجاد کرده، اما در عرصه تکریم ارباب رجوع و برخورد درست با مردم با مشکلی به نام تحریم مواجه نبوده و نیستیم و لذا نوع برخورد با مردمی که به ادارات مراجعه می‌کنند بسیار مهم و حساس است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مدیریت شهری در جلب اعتماد عمومی مردم نقش اساسی بر عهده دارد، یادآور شد: شاید فردی که به شهرداری مراجعه کرده قانوناً تخلفی را مرتکب شده، اما پرسنل شهرداری باید با صبر و حوصله جواب او را بدهند و در یک کلام ارباب جوع را تکریم کنند.

وی با اشاره به اینکه برخوردها و ارتباط با مردم در لایه‌های پایینی بسیار بیشتر است، عنوان کرد: مدیران در انتصاب و معرفی نیروهایی که با مردم در ارتباط مستقیم هستند، باید دقت بیشتری داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه خواستار اتمام فرایند برخی از پروژه‌ها در سطح شهر در سال جاری شد و اظهار داشت: برخی از پروژه‌های سطح شهر، زحمتهایی برای مردم و شهروندان ایجاد کرده است که خوب است با برنامه ریزی دقیق، بتوانیم امسال آنها را به سرانجام برسانیم.

وی با تقدیر از توجه و رویکرد شهرداری در مسئله خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار، خاطر نشان کرد: یکی از موضوعات ضروری در بودجه بندی شهرداری، توجه به حواشی شهر است، چرا که اگر با رویه‌ گذشته پیش برویم باز هم منجر به تفاوت بین سطوح مختلف اجتماعی جامعه خواهد شد و با این روند به عدالت نزدیک خواهیم نشد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های شهری نیازمند اولویت شناسی هستیم، خاطر نشان کرد: گاهی اوقات اجرای بسیاری از موضوعات و پروژه‌ها در شهر همدان ممکن است جز ضرورت‌ها باشد اما با مشاهده دقیق متوجه خواهیم شد که این طرح جز اولویت‌ها نیست، بنابراین در اجرای طرح‌ها باید حواس خود را به اولویت‌های شهری معطوف کنیم.

وی ضمن امیدواری از اینکه تصویب طرح جامع شهری می‌تواند به رفع برخی از مشکلات کمک به سزایی کند، مطرح کرد: شهر همدان متاسفانه با مشکل مسکن و گرانی آن روبرو است و اگر این طرح به درستی بررسی و تصویب شود، می‌تواند به حل معضل مسکن و کاهش قیمت آن کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha