سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه

حوزه/ معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: مرکز خدمات حوزه مجموعه ای است که خدمات شهروندی را که مردم از طرق مختلف دریافت می‌کنند، به طلاب و روحانیون ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام حسام افروز، در مراسم افتتاحیه فاز اول ساختمان اداری مرکز خدمات استان آذربایجان غربی در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران در این مراسم، آغاز ماه مبارک رمضان را پیشاپیش تبریک گفت.

وی با اشاره به رسالت مرکز خدمات حوزه بیان کرد: مرکز خدمات حوزه مجموعه ای است که خدمات شهروندی را که مردم از طرق مختلف دریافت می‌کنند، به طلاب و روحانیون ارائه می‌کند.

معاون منابع انسانی و مالی با بیان اینکه نبود ساختمان اداری مناسب در استان آذربایجان غربی مشکلاتی را برای طلاب و روحانیون استان ایجاد کرده بود، گفت: اگر طلبه‌ای برای پیگیر روند درمان بیماری خود از شهرستان‌های استان به ارومیه مراجعه کند فضای مناسبی برای اسکان ایشان وجود ندارد و در تلاشیم با تکمیل ساختمان اداری مرکز خدمات استان بتوانیم از آنان میزبانی کنیم.

وی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی از مرکز خدمات قدردانی کرد و گفت: حجت الاسلام و المسلمین قریشی برای اجرای این پروژه همکاری بسیار خوبی با مرکز خدمات داشتند و برای تکمیل فاز اول پروژه تلاش بسیاری کردند که جای تقدیر دارد.

حجت الاسلام حسام افروز از مسئولان استانی مرکز خدمات و مسئولان استانی و شهرستان ارومیه و همچنین مدیر کل سابق مرکز خدمات استان برای زحماتی که به منظور راه‌اندازی این ساختمان کشیدند تشکر کرد و درخواست نمود مسئولان استان برای تکمیل پروژه همکاری خود را با مرکز خدمات ادامه دهند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha