جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 953594
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
دغدغه رهبری به فضای مجازی

حوزه/ در سی و هشتمین جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی استان تهران، دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به فضای مجازی و چارچوب های اقدام جهادی در این فضا بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سی و هشتمین با نگاه به دغدغه های مقام معظم رهبری به فضای مجازی تشکیل شد.

 این جلسه به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان و با دستور جلسه «ارائه طرح کار گروه فضای مجازی و بررسی آن با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری با دو موضوع «تواصی و اقدام جهادی در فضای مجازی» برگزار گردید.

در این جلسه از کارشناسان فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان مشاور دعوت بعمل آمده بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، در این جلسه از تدوین برنامه و چشم انداز ۱۴ ساله خبر داد و گفت: در افق  ۱۴۱۴ حوزه علمیه خواهران، نهادی متعالی و پیشرو در عرصه‌ی زن و خانواده و نقش آفرینی در اعتلای نظام اسلامی است.

 حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، رئیس شورای نهادهای حوزوی و مدیر حوزه علمیه استان تهران هم در این جلسه، در خصوص توزیع عادلانه امکانات و فضاهای حوزوی به تناسب جمعیت در استان اشاره کرد و گفت: تمام اقشار استان نیازمند آموزش و تبیین مبانی نظام اسلامی هستند که این وظیفه حوزه های علمیه می باشد.

در این جلسه مصوب شد: کارگروه های فضای مجازی نهادهای حوزوی، تعامل و همفکری بیشتری داشته باشند و نسبت به شناسایی استعدادها اقدامات لازم را انجام دهند.

چارچوب های اقدام جهادی در فضای مجازی بررسی شد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha