چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آب

حوزه / تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب کاشان و مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان برای اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و ترویجی مصرف بهینه آب منعقد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان، محمدرضا اسدی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری این شرکت با مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، اظهار داشت: مدیریت مصرف آب در شرایط بحرانی و غیربحرانی نیازمند کار فرهنگی است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان افزود: با توجه به اینکه بیش ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته عقب افتادگی منابع آبی داریم، لذا مدیریت مصرف آب در شرایط کنونی نیازمند عزم همگانی است.

وی با بیان اینکه  نگرش ها درفرهنگ سازی مدیریت مصرف آب باید تغییر کند گفت: نگاهمان به مدیریت مصرف آب در استحمام، شستشوی حیاط خانه و ماشین باید تغییر کند و ضرورت ها در مصارف بهداشتی نیز رعایت شود.

اسدی، متوسط سرانه مصرف آب برای هر شهروند کاشانی را ۲۰۰ لیتر در روز اعلام کرد و ادامه داد: از روحانیون  و طلاب انتظار داریم حداقل دو دقیقه منابر خود را به موضوع مدیریت مصرف آب اختصاص دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان، اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و ترویجی مصرف بهینه آب را از موضوعات این تفاهم نامه ذکر کرد و گفت: ارتقاء آگاهی عمومی نسبت به وضعیت منابع آب کشور، فرهنگ سازی و ارائه الگوی مصرف صحیح و بهینه آب از اهداف این تفاهم نامه می باشد.

شایان ذکر است بهره مندی از امکانات طرفین در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب، تبلیغ و ترویج شیوه های مصرف صحیح آب، اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی مشترک در فرهنگ سازی مصرف بهینه و ... از مهمترین مفاد این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه همکاری شرکت آبفا با مرکز خدمات حوزه علمیه کاشان امضا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha