چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 955455
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸
بن سلمان

حوزه/ سایت "ویکی لیکس آل سعود" به نقل از منابع آگاه، از استعمال مواد مخدر توسط محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و اعتیادی وی به کوکائین پرده برداشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سایت "ویکی لیکس آل سعود" به نقل از منابع آگاه، از استعمال مواد مخدر توسط محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و اعتیادی وی به کوکائین پرده برداشت.

کاربر "العهد الجدید" در صفحه توئیتر نوشت: اطلاعاتی دارم که نشان می دهد بن سلمان مواد مخدر استعمال می کند و استعمال کوکائین را آغاز کرده است.

العهد الجدید گفت: استعمال مواد مخدر تا حد زیادی بر رفتار بن سلمان تأثیر می گذارد و هنگامی که استفاده می کند، در هیچ نشستی حاضر نمی شود و در میان مردم نمی آید.

العهد الجدید در جهت اطمینان از صحت آنچه از اعتیاد بن سلمان گفته، خواستار زیر نظر گرفتن حرکات دست های ولیعهد سعودی و تعابیر وی در برنامه "اللیوان" در شبکه "روتانا خلیجیة" شد.

از سوی دیگر "مجتهد" توییت نویس مشهور عربستانی با اشاره به اینکه بن سلمان مشروبات الکلی می نوشد، گفت: بن سلمان به دلیل استعمال مواد مخدر، رفتار غیر طبیعی دارد.

وی در رشته توئیت هایی به اسراف اموال مردم عربستان توسط ولیعهد سعودی اشاره کرد و گفت: "ژنرال کوچک در مجلسی بزرگ سخن می گفت و تحت تأثیر مواد قرار داشت، در این وضعیت بن سلمان به صراحت گفت که اموال کشور در تصرف اوست و هر طور که بخواهد رفتار می کند و هر کس اعتراض کند، جوابش سرکوب است".

دست داشتن آل سعود در ترور خاشقچی، حمایت از گروهک های تروریستی و سرپوش گذاشتن ترامپ بر این مسئله

از طرف دیگر "مایکل وولف" نویسنده مشهور آمریکایی گفت: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از مشکل مزمنی رنج می برد و به کوکائین و بازی های ویدیویی اعتیاد دارد.

وی در کتاب جدید خود با نام "محاصره.. ترامپ زیر آتش" تأکید می کند که بن سلمان همچنان مواد مخدر استعمال می کند و دولت آمریکا از این مسئله با خبر است.

این نویسنده آمریکایی در این کتاب به دست داشتن رژیم آل سعود در ترور جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی، حمایت از گروهک های تروریستی و سرپوش گذاشتن دونالد ترامپ بر این مسئله، می پردازد و از اختلافات موجود در میان خانواده حکام سعودی سخن می گوید.

این کتاب به رفتار ترامپ و دولت آن می پردازد و از پرفروش ترین کتاب در نیویورک به شمار می رود که نویسنده آن در آن به بیش از ۱۵۰ منبع استناد کرده و با آنها صحبت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha