شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/مراسم میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه

حوزه/ مراسم میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مراسم میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه با حضور سردار صفری، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جنوب غرب کربلا، حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و سرهنگ پاسدار اردلان کیانی، فرمانده مرکز "معراج" برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد سرهنگ پاسدار اردلان کیانی، فرمانده مرکز "معراج" نیروی زمینی سپاه پاسداران، ضمن تبریک میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع)، معنویت را لازمه کار نظامی به‌ویژه در وجود مقدس سپاه معرفی کرد

در ادامه سردار صفری، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جنوب غرب کربلا با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای همه بشریت به ارمغان آورده است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازجمله دستاوردهای ارزشمند انقلاب است که امروزه با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب به بلوغ خود رسید.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه جنوب غرب کربلا بابیان این‌که مسئولیت آینده سپاه پاسداران بر عهده جوانان است، افزود: باید با تمام وجود خود را آماده کنید و از ایمان، بصیرت قوی برخوردار و از هیاهو و هیمنه دشمن نترسید.

در بخش دیگر این مراسم، حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه، به  اشاره به این‌که لازمه ورود به هر کار معرفت نسبت به آن است، خاطرنشان کرد: در بحث خداشناسی، امام شناسی و اهل‌بیت(ع) شناسی باید معرفت داشته باشیم و در این صورت تا آخر درست پیش خواهیم رفت و قله‌های زیادی را طی می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه در بخش دیگر سخنان خود گفت: با یتیم‌نوازی می‌توان قلب را جلا داد؛ ازاین‌رو انسانی که ثروتمند است، تنها با دست کشیدن بر سر یتیم، قلبش جلا پیدا نمی‌کند! بلکه باید آن‌ها را ازنظر مادی تأمین کند.

در پایان این مراسم معنوی از تعدادی از پاسداران شرکت‌کننده در مسابقه با اهدای هدایای نفیس تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

جشن میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در مرکز فناوری اطلاعات معراج +عکس

جشن میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در مرکز فناوری اطلاعات معراج +عکس

جشن میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در مرکز فناوری اطلاعات معراج +عکس

جشن میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در مرکز فناوری اطلاعات معراج +عکس

جشن میلاد کریم اهل‌بیت(ع) در مرکز فناوری اطلاعات معراج +عکس


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عادل حلفی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    انشالله همیشه پاسداران سربلند باشند