جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نقده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی گفت: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبیین بیشتر مسئله مهم انتخابات استفاده کنیم و رسالت خود را نسبت به این امر مهم انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی حجت الاسلام محمود ابراهیمی، روز شنبه در جلسه ای با مسئولین مدرسه علمیه فاطمیه نقده که در این مدرسه برگزار شد، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: با توجه به حساس بودن شرایط باید به مسئله مهم انتخابات توجه کنیم و نباید بگذاریم دشمن به نفع خود از این ایام استفاده کند.

وی اضافه کرد: از فرصت ماه مبارک رمضان برای تبیین بیشتر مسئله مهم انتخابات استفاده کنیم و رسالت خود را نسبت به این امر مهم انجام دهیم.

در ادامه این نشست، شیرین سعیدی، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س) نیز گفت: با توجه به ایام کرونایی و محدودیت های به وجود آمده و عدم امکان برگزاری مراسمات به صورت حضوری، فعالیت های مدرسه علمیه فاطمیه به صورت مجازی برگزار می شود و طلاب در این عرصه به تبیین مباحث سیاسی و دینی می پردازند.

در پایان این جلسه، گزارشی از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه نقده و مشکلات موجود  در آن به امام جمعه این شهرستان ارائه شد و حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اهدا هدایایی از حاضرین در جلسه تقدیر کرد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha