شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان گفت: به نمایندگی از جامعه حوزوی خوزستان، حمایت کامل و قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایت‌های جنایتکار روسیاه رژیم اسرائیل را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم در کنار ملت فلسطین ایستاده‌ایم و به هر نحو ممکن از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در اهواز ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادت ماه مبارک رمضان از مردم ولایتمدار خوزستان، به رعایت تقوای الهی "اوصیکم و نفسی بتقوی الله"، توصیه کرد و اظهار داشت: تقوا و پرهیزکاری بسیار مهم است و انسان باید مواظب باشد که لغزشی برای او پیش نیاید همچنین باید در این راه از خداوند متعال کمک بخواهیم تا ما را یاری کند تا فریب دنیا را نخوریم و در هنگام امتحان پایمان نلرزد و در دین نیز استقامت داشته باشیم.

رئیس حوزه علمیه خوزستان با اشاره به مسائل "فلسطین، مسجدالاقصی و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس"، ادامه داد: در این روزها شاهد شدت پیدا کردن جنایت‌های رژیم تبهکار صهیونیست هستیم اما خداوند متعال به مستضعفین[فلسطینی‌ها] قدرتی کرامت کرده که بتوانند اقدامات دفاعی در برابر این تهاجمات داشته باشند.

آیت‌الله موسوی جزایری به بمباران تل‌آویو توسط فلسطینی‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این امر یک اسطوره است و اگر کسی ۴۰ یا ۵۰ سال پیش را یادش باشد در آن زمان وجهه‌ای دروغین از اسرائیل مبنی بر شکست‌ناپذیری ایجاد کرده بودند اما امروز مردم مسلمان و مجاهد درراه خداوند فلسطین با الهام از حکومت‌های انقلابی همچون ایران در برابر تهاجمات این رژیم  به پا خواسته  و چهره شکست‌ناپذیر اسرائیل را در هم شکستند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان تأکید کرد: به‌عنوان ملت ایران و مردم خوزستان حمایت کامل و قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و جنایت‌های جنایتکار روسیاه اسرائیل را محکوم کرده و اعلام می‌کنیم در کنار ملت فلسطین ایستاده‌ایم و به هر نحو ممکن از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به جنایت داعش در کابل افغانستان و به شهادت رساندن دانش آموزان در کنار مدرسه سیدالشهدا(ع)، تصریح کرد: براثر این جنایت تعدادی از دانش آموزان شهید و زخمی شدند که ما این جنایت را محکوم می‌کنیم البته در اینجا تحلیلی وجود دارد که می‌گوید این حادثه به دستور و زیر نظر آمریکا به دلیل خروج نیروهای آمریکایی‌ از خاک کشور افغانستان، اتفاق افتاده تا این مطلب را به مردم افغانستان ثابت کنند که در صورت عدم حضور آن‌ها در افغانستان این کشور شاهد ناامنی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به جلسات خانوادگی قرائت قرآن کریم در ماه رمضان اشاره و بیان کرد: این نوع جلسات بسیار امر پسندیده‌ای است و در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی تلاوت‌ها همراه با تفسیر برگزار می‌شود که بسیار سازنده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به انتخابات پیش ‌رو، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و نباید نسبت به حضور پای صندوق‌ها دلسرد شویم چراکه بدترین گناه ناامیدی است و ما باید همیشه به رحمت الهی امیدوار باشیم.

رئیس حوزه علمیه خوزستان در پایان با بیان اینکه ملت ایران باید از انتخابات پشتیبانی کنند، افزود: رأی دادن و حضور پای صندوق‌ها از جمله این پشتیبانی‌ها است؛ از این‌رو همه باید ضمن شرکت در انتخابات به فرد اصلح رأی بدهند یعنی اینکه بهترین فرد را شناسایی و به او رأی دهند تا إن‌شاءالله رئیس‌جمهور منتخب بتواند مشکلات موجود ازجمله مشکل گرانی را حل کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha