پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان تاثیرگذار در امر اطلاع رسانی ظرفیت خوبی برای معرفی ظرفیت های حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد قائمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران بیان کرد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، بر همگان آشکار شده و نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری نادیده گرفت.

وی افزود: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی وزارتخانه از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.

وی تصریح کرد: فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی جهادگران پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه‌های علمیه خواهران گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران خاطر نشان کرد: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدائی ها" مزین شده است، روابط عمومی‌های مدارس علمیه خواهران استان مازندران به‌عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع‌رسانی، با همت مضاعف و استفاده از تمام توان و ظرفیت مدارس علمیه خود، بتوانند بیش ‌از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حوزات مقدسه علمیه ایفای نقش کنند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha