سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین شمس

هدف استکبار و صهیونیسم نابودی اسلام و مسلمین است با این هدف و با حیله هایی سرزمین مسلمانان را غصب کرده و یکی از مهم ترین اهداف و آرمان های صهیونیسم فتح نیل تا فرات و اشغال تمامی سرزمین های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از یزد ضمن محکومیت اقدامات رژیم غاصب صهیونیسم گفت: به تاریخ که نگاه می کنیم از صدر اسلام تاکنون، یهودیان از سرسخت ترین دشمنان اسلام بودند و همواره با شیوه های مختلف به دنبال نابودی اسلام بوده اند و برای رسیدن به هدفشان تلاش های فراوانی نموده اند ولی از آنجا که خداوند متعال فرموده: لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّهِ و اراده کرده که دین اسلام را بر همه ادیان غالب نماید تلاش های آنها به ثمر ننشسته و نتوانستن این نور الهی را خاموش نمایند.

مدیر حوزه علمیه یزد ادامه داد: امروز نیز دشمنی های اسرائیل غاصب ادامه داشته و مهم ترین هدفشان نابودی اسلام و مسلمین است با این هدف و با حیله هایی سرزمین مسلمانان را غصب کرده و یکی از مهم ترین اهداف و آرمان های صهیونیست ها فتح نیل تا فرات و اشغال تمامی سرزمین های اسلامی است.

وی ادامه داد: صهیونیسم و استکبار جهانی از طریق ایجاد فرقه ها و گروه های مختلفی از جمله داعش به دنبال رسیدن به اهدافشان هستند، لذا شاهد عملیات های تروریستی و حملات مسلحانه در کشورهای اسلامی هستیم که یکی از آنها حمله وحشیانه به مکتب سیدالشهدا (ع) افغانستان و به خاک و خون کشیدن ده ها دختر بچه بیگناه افغانی می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس در پایان ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و افغانستان،، ابراز امیدواری کرد که با اتحاد و همبستگی بیشتر مسلمین شاهد پایان خشونت ها علیه مسلمانان و نابودی استکبار و صهیونیسم باشیم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha