دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در بیانیه ای آورده است: آنچه در فلسطین شاهد آن هستیم، بی تردید بر خلاف تمامی مفاهیم والای انسانی، اخلاقی و اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در پی جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج آیه ۳۹)

آنچه در فلسطین شاهد آن هستیم، بی تردید بر خلاف تمامی مفاهیم والای انسانی، اخلاقی و اسلامی است.

مهاجرت، کوچ اجباری، آوارگی، نسل کشی و شکنجه و زندانی کردن و محرومیت آنان، تنها بخش اندکی از ماجرای واقعی این سرزمین و مردمان اصیل آن است. شرایط اسف باری که ناکارآمدی نهادهای بین المللی، در کنار انفعال سازمان‌های عربی و اسلامی و منفعت طلبی برخی حکّام واداده منطقه، نقشی غیرقابل انکار در تداوم و گسترش آن داشته است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین در اوج قساوت و وحشیگری، انسان های مظلوم را می کشد و فلسطینیان را در مسجد الاقصی به خاک و خون می کشد و این جنایت بشری به دست رژیمی انجام می گیرد که مورد حمایت دولت های مدعی حقوق بشر و دموکراسی است.

فلسطین و صاحبان اصلی آن و مسجد الاقصی زیر چکمه اشغالگران لگد مال می شوند در حالی که سران کشورهای اسلامی نه تنها در پی اقدامی مؤثّر برای جلوگیری از این جنایات نیستند که برخی از آن ها در مسیر عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصبند.

مقاومت و پایداری مردمی که هدف حملات بی رحمانه سربازان صهیونیست ها هستند و حس وفاداری رشک بر انگیز آنان نسبت به سرزمینشان بویژه به مسجد الاقصی نشان می دهد که اگر کشور های اسلامی کمک های لازم را به آنان برسانند و دست دوستی به آدمکشان بی رحم ندهند؛ خود آن مردم با مقاومتشان می توانند این رژیم سفاک را به زانو در آورند. و ما با همه وجود آرزو می کنیم که جهان روزی شاهد چنین پیروزی آسمانی باشد.

به رژیم تروریستی امریکا و حاکمان جنایتکار کاخ سفید به عنوان حامیان اصلی صهیونیست ها که عامل و ضامن این گستاخی ها و جنایت‌های رقت بار شده‌اند، هشدار می‌دهیم خروج نظامیان این کشور مدعی حقوق بشر و حامی ظلم و جنایت از منطقه، تنها راه صلح و امنیت و آرامش برای مردم منطقه می باشد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با محکومیت شدید این جنایات بزرگ و بی پایان، بار دیگر به سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای مستقل جهانی و سازمان ملل ضرورت اقدام مؤثر برای مقابله با این جنایات سازمان یافته را گوشزد می‌کند.

در پایان به روح پاک و ملکوتی شهید مقاومت، سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین درود می فرستیم و تداوم موفقیت‌ها و پیروزی‌های باشکوه آنان در مقاومت مقدس و مبارزه کارساز در مصاف با اشغالگران قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha