جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور عراقی ها در مرز اردن برای حمایت از فلسطین

حوزه/ گروه هایی از جوانان عراقی برای همبستگی با فلسطینی ها علیه تجاوز وحشیانه دشمن صهیونیستی راهی مرز های اردن شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گروه هایی از جوانان عراقی برای اعلام همبستگی با فلسطینی ها علیه تجاوز وحشیانه دشمن صهیونیستی راهی مرز های اردن شدند.

این گروه های داوطلب که از استان های الفرات الاوسط، ذی قار، بابل، دیوانیه و السماوه بودند، برای حمایت از فلسطین با حضور در مرز اردن از دولت این کشور خواستند تا اجازه دهد که وارد این کشور شوند.

فعالان پیشتر از معترضان عراقی خواسته بودند که به سمت مرز های اردن بروند و در صورت سکوت مقامات اردنی، وارد فلسطین شوند و ملت فلسطین را یاری کنند.

همچنین گروهی از ارتش عراق به همراه گروهی از معترضان عراقی برای حمایت از فلسطین در جنگ با اسرائیل راهی مرز های اردن شدند.

شایان ذکر است که در روز های گذشته تظاهرات اعتراض آمیز در بغداد برای حمایت از فلسطین و مخالفت با تجاوز اسرائیل علیه ملت فلسطین برگزار شد.

تظاهرات کنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" سر دادند.

همچنین عراقی ها پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته بود "اسرائیل لکه ننگی است که از صفحه تاریخ پاک خواهد شد" و "علی رغم محاصره، بمباران و کشتار، فلسطین همچنان مقاومت می کند".

از طرف دیگر هنرمندانی از استان بصره، کارگاهی را برای به نمایش گذاشتن تابلو های نقاشی در ارتباط با فلسطین و قدس برگزار کرده تا به این صورت حمایت خود را از فلسطین اعلام کنند.

حسین النجار هنرمند نقاش گفت: کارگاه تابلو نقاشی ما پیام همبستگی است به ملت فلسطین و اعلام همدردی با فاجعه ای است که در آن گرفتار شده اند.

وی افزود: ما با این تابلو ها به جهان تأکید می کنیم که مسئله فلسطین یک مسئله انسانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha