چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جماعت اسلامی پاکستان کا ”فلسطین مارچ“

حوزه/ از سوی جماعت اسلامی پاکستان تجمع بزرگی به عنوان «راهپیمایی فلسطین» در کراچی برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین و ​​علیه تجاوزات و تروریسم اسرائیلی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» از سوی جماعت اسلامی پاکستان تجمع بزرگ و راهپیمایی ای به عنوان «راهپیمایی فلسطین» در بزرگراه فیصل در کراچی برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین و ​​علیه تجاوزات وتروریسم اسرائیلی، هتک حرمت مسجد الاقصی و بمباران غزه و شهادت صدها فلسطینی برگزار شد. در این راهپیمایی میلیون ها نفر از ساکنان کراچی، از جمله زن و مرد، برای ابراز همبستگی با مسلمانان فلسطین و ابراز خشم از اسرائیل شرکت کردند.

اسماعیل هنیه نخست وزیر سابق فلسطین و رهبر ارشد حزب حماس از طریق ارتباط ویدیویی به این راهپیمایی سخنرانی کرد و گفت: من از رهبران و کارگران اسلامی پاکستان، مردم کراچی و جماعت اسلامی به مناسبت برگزاری این "راهپیمایی بزرگ فلسطین" و ادای احترام به فلسطینی ها و برای ابراز همبستگی، و به خاطر سخنان ضد تروریسم و ​​تجاوزات اسرائیلی و ظلم به مسلمانان مظلوم، سپاسگزارم.

وی افزود: سلام بر همه شرکت کنندگان که از پاکستان برای قدرت، حقوق و آزادی سرزمین فلسطین و برای نصرت اورشلیم و مسجد اقصی و غزه و جهاد پربرکت صدا بلند کنند، من این پیروزی را با شما به اشتراک می گذارم، و شما در این پیروزی بزرگی که در میدان جنگ، چه در داخل و چه در خارج فلسطین رخ داده است، با ما هستید و در کنار ما ایستاد اید.

سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان هم گفت: میلیون ها شرکت کننده در راهپیمایی بزرگ و تاریخی فلسطین خواستار آن هستند که کشورهای جهان اسلام که اسرائیل را به رسمیت شناخته اند، از تصمیم خود برگردند، یک صندوق جهانی برای احیای غزه تأسیس کنند و همه کشورهای جهان اسلام را متحد کنند. برای محافظت از قبله اول، نیروهای مشترک کشورهای اسلامی باید وارد فلسطین شوند، چرا نمی توانند نیروهای کشورهای مسلمان برای محافظت از قبله اول وارد فلسطین شوند؟

وی اظهار داشت: مسئله فلسطین مسئله ایمان و اعتقاد ماست. امت اسلامی نمی تواند هتک حرمت قبله اول مسجد اقصی را بپذیرد. امروز با برگزاری  این راهپیمایی پیام مثبتی به جهان ارسال شده است. هنگام جنگ، با خالد مشعل و اسماعیل هنیه تماس گرفتیم، روحیه آنان را بالا یافتم، کودکان، زنان مسن در جهاد مشغول به کار هستند، مادران در آنجا فرزندان خود را آماده جهاد می کنند، اسرائیل هرگز نمی تواند آنها را شکست دهد.

محمد حسین محنتی امیر جماعت اسلامی سند گفت: قرآن به مسلمانان دستور می دهد تا برای جهاد و جنگ آماده شوند، ظلمی که امروز در فلسطین در حال وقوع است، بدترین ظلم در طول تاریخ است، قدرت های جهانی و قدرت های امپریالیستی تحت حمایت اتحادیه اروپا از اسرائیل حمایت می کنند، اما مجاهدان حماس و مردم فلسطین با شور جهاد و شهادت با اسرائیل می جنگند، آنان آماده پذیرش بردگی و اشغال اسرائیل نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین شاخه کراچی نیز گفت: ما حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام می کنیم. هر کسی که برای این امر بجنگد، ما از آن حمایت خواهیم کرد. فلسطینیان غیر مسلح امروز در حال مبارزه با تجاوز و تروریسم اسرائیل هستند. روزی خواهد آمد که همه با هم در مسجد الاقصی نماز بخوانیم ، قبله اول مطمئناً از شر تروریسم و ​​اشغال اسرائیل نجات خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha