پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خواهران

حوزه/ امام جمعه شهرشتان ازنا استان لرستان گفت: بانوان طلبه پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی در خانواده هستند و در استحکام بنیان خانواده نیز رسالتی والا بر عهده دارند .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امروز در نشست هم افزایی جذب حداکثری خواهران طلبه در مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا گفت: باید تمام تلاش خود را برای جذب حداکثری خواهران مومن ،انقلابی و مستعد برای ورود به حوزه های علمیه بکار گیریم . 

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه بانوان نقش مهمی در تربیت دینی و فرهنگی خانواده دارند، خاطر نشان کرد: بانوان طلبه پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی در خانواده هستند و در استحکام بنیان خانواده نیز رسالتی والا بر عهده دارند .

در ادامه، حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه مومن آباد ازنا نیز با بیان اینکه حضور بانوان مومن و انقلابی در حوزه های علمیه خواهران و تربیت مبلغان دینی و کارآمد می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشد، گفت: باید راهکارهای تبلیغی برای حضور حداکثری بانوان در حوزه های علمیه برنامه ریزی و عملیاتی شود تا خواهران مومن، انقلابی و جهادی برای گسترش معنویت در جامعه جذب حوزه های علمیه شوند . 

در پایان این نشست نیز کادر و اساتید مدرسه علمیه نجمیه (س) ازنا هم راهکارهایی برای جذب حداکثری خواهران به حوزه های علمیه ارائه دادند.

انتهای پیام


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha